Ne kartą užsiminęs apie tai, kad tam tikri politiniai veiksmai gali sužlugdyti sportą, britas teigia, kad F-1 toliau egzistuotų net ir netekusi „Renault“ bei „Red Bull“ komandų.
„Formulė-1“ niekada nežlugs. Net ir tuo atveju jeigu netektume „Red Bull“ ir „Renault“ komandų“, – sakė B. Ecclestone‘as.
Problemų visada buvo ir bus. Šiemet problema buvo ta, jog variklių gamintojai rūpinosi tik savo interesais
„Džiaugiamės, kad jie lieka. Padėjome „Renault“ finansiškai, kad gamintojas įsigytų „Lotus“ ir tiektų variklius „Red Bull“ ekipai. Tačiau mane stebina tai, jog tokiai didelei kompanijai kaip „Renault“ reikia tokios pagalbos.“
B. Ecclestone‘as neslepia, kad nėra patenkintas tuo, jog „Mercedes“ ir „Ferrari“ nesutiko tiekti variklių varžovei „Red Bull“.
„Problemų visada buvo ir bus. Šiemet problema buvo ta, jog variklių gamintojai rūpinosi tik savo interesais. „Mercedes“ galėjo be didesnių problemų tiekti variklius „Red Bull“ komandai. Tačiau jie pasirinko „Manor“. Jų vietoje būčiau pasirinkęs „Red Bull“. Tokiu atveju bent žinočiau, kad už variklius tikrai bus sumokėta. Priežastis kodėl jie taip pasielgė yra ta, jog „Mercedes“ vengia to, ką mes turėtume duoti sirgaliams.“
„Manau, kad „Mercedes“ ir „Ferrari“ atstovai yra tarpusavyje susitarę. Dabar jie lyg Siamo dvyniai – vienas be kito nieko negali daryti. Nežinau ar tai tiesa, tačiau girdėjau, kad jie yra susitarę. „Mercedes“ iš techninės pusės net padėjo „Ferrari“. Štai kodėl italams pavyko priartėti. Dabar jie yra patenkinti. Tai reiškia, kad „Mercedes“ ir „Ferrari“ sėdi toje pačioje valtyje.“
B. Ecclestone‘as toliau nenuleidžia rankų ir tikisi surasti nepriklausomą variklių tiekėją. Tačiau alternatyvių motorų naudojimui priešinasi čempionate dalyvaujantys gamintojai. Vienas iš jų – „Ferrari“. Italai šiemet jau spėjo pasinaudoti veto teise. B. Ecclestone‘o teigimu, „Ferrari“ negali visko vetuoti.
„Jie gali pasinaudoti veto teise tik išskirtiniais atvejais. Pavydžiui, jei dėl kokių nors pakeitimų jiems reiktų perdayti savo bolidą.“
„Jei mes priimsime sprendimą ir jiems tai nepatiks, jie galės kreiptis į arbitražą. Mes laimėtume, kadangi neturime tikslo keisti taisyklių dėl komercinių priežasčių. Tai darytume tam, kad apsaugotume F-1 ir padidintume konkurenciją tarp komandų.“