Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bernie Ecclestone‘as siekia pakeisti F-1 variklių taisykles

F-1 vadovas Bernie Ecclestone‘as nenuleidžia rankų ir siekia, kad nuo 2016 metų čempionate būtų naudojami kitokio formato varikliai.
Bernie Ecclestone
Bernie Ecclestone / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Britas niekada nespindėjo susižavėjimu naujaisiais V6 turbo motorais. Tad nenuostabu, jog milijardierius, prisidengdamas mažesnėmis išlaidomis, siūlo grįžti prie paprastesnių ir pigesnių variklių.

Atsisakusios iki šiol naudotų 2,4 litro darbo tūrio V8 motorų, visos F-1 ekipos šiemet naudojo naujos kartos 1,6 V6 turbo variklius. Kalbama, kad naujosios jėgainės komandoms kainuoja 23-30 mln. JAV dolerių per metus, kai tuo tarpu už senesnius ir paprastesnius variklius ekipos mokėjo po 8 milijonus.

„Pasiūliau grįžti prie įprasto degimo variklių. Toliau būtų naudojami tik tam tikri hibridiniai elementai. Komandos, gamintojai galėtų juos vadinti „McLaren hibridu“, „Ferrari hibridu“ arba „Williams hibridu“. Taip būtų skleidžiama žinia, jog boliduose naudojamos hibridinės sistemos.“, – kalbėjo B. Ecclestone‘as.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Bernie Ecclestone'as
AFP/„Scanpix“ nuotr./Bernie Ecclestone'as

„Caterham“ ir „Marussia“ ekipos šiemet atsidūrė administratorių rankose. Tuo tarpu tokios komandos kaip „Sauber“, „Force India“ ir „Lotus“ išgyvena ne pačius geriausius laikus ir turi tam tikrų finansinių problemų. B.Ecclestone‘as mano, kad variklio formulės keitimas turėtų pagelbėti tokioms ekipoms.

„Suprantame, kad didžiausia problema dabar yra ta, jog komandos didžiąją pinigų dalį išleidžia naujosioms jėgainėms. Aš manau, kad sukvietus visas komandas į vieną kambarį, tik viena norėtų, kad dabartiniai varikliai būtų naudojami toliau. Savaime suprantama, tai būtų „Mercedes“. Negalima jų dėl to kaltinti. Jie puikiai atliko savo darbą, tuo tarpu kiti padirbėjo prasčiau, todėl „Mercedes“ ir turi tokią persvarą“, – kalbėjo B.Ecclestone`as.

„Renault” nuotr./„Renault F-1“ variklis
„Renault” nuotr./„Renault F-1“ variklis

B.Ecclestone‘as pridūrė, kad jei gamintojams pavyks susitarti dėl būdų kaip sumažinti išlaidas, jis nebesiūlys keisti variklio formato.

„Jeigu jie yra pasiruošę sumažinti variklių kainas – problema yra išspręsta. Tokiu atveju nebėra prasmės siūlyti kitokio variklių formato. Naudotume toliau tai, ką turime“, – teigia pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?