Bernie Ecclestone‘as: Toto Wolffas padeda žlugdyti F-1

F-1 komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as pareiškė, kad „Mercedes“ ir jos vadovas Toto Wolffas stipriai prisideda prie „Formulės-1“ žlugdymo.
Bernie Ecclestone'as
Bernie Ecclestone'as / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Britas iki šiol lieka nepatenkintas naudojamais V6 turbo varikliais. B.Ecclestone‘o nedžiugina ir tai, kad minėtasis T.Wolffas pasisako prieš grįžimą prie V8 motorų.

Austras mano, kad dabar naudojamos hibridinės technologijos yra svarbios ne tik automobilių gamintojai „Mercedes“, bet ir pačiai F-1. Tuo tarpu grįžimas prie V8 greičiausiai reikštų Vokietijos gamintojo pasitraukimą iš čempionato.

Aistruoliai nori garso, o komandos – mažesnių išlaidų.

„Nežiūrėsiu, kaip žlunga F-1 vien dėl to, kad tam tikri žmonės padarė klaidų. Aistruoliai nori garso, o komandos – mažesnių išlaidų. Anksčiau net lenktynės buvo geresnės. Dažniausiai galima ištaisyti padarytas klaidas, tačiau mes net nesistengiame to daryti. Sėdime ir laukiame kol F-1 išnyks“, – sakė B.Ecclestone‘as.

B.Ecclestone‘as neslepia nuomonės, jog dėl tam tikrų dalykų yra kaltas būtent „Mercedes“ ekipos vadovas T.Wolffas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Bernie Ecclestone'as su advokatais teisme
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Bernie Ecclestone'as su advokatais teisme

„Toto ant savo kapo paminklo galės užsirašyti: „Aš padėjau nužudyti F-1“. Žinoma, jis nepadarė to vienas, bet jis tikrai padėjo. Imsiuosi veiksmų ir stengsiuosi įtikinti FIA. O jei kas nors skųsis, tegul skundžiasi. Galiu garantuoti, kad mes nugalėsime. Po 50 darbo metų neleisiu, kad F-1 pražudytų žmonių savanaudiškumas“, – tvirtino B.Ecclestone`as.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis