„Pažadą dar labiau kelti „Semi PRO“ lygos kartelę sau ir dalyviams davėme pernai, matydami kaip gerai susitvarkoma su skiriamais iššūkiais, – pasakoja renginio organizatorius Linas Ramoška. – Bėda su kartelės kėlimu yra ta, kad niekada negali žinoti, kada ji pakankama, iš esmės jos neperlipęs. Būtent dabar esame tokioje situacijoje.“
Savaitgalį jau įvykusi „UpHill“ trasos treniruotė, turėjusi išsklaidyti abejones, jų atnešė dar daugiau. Renginio organizatoriai džiaugėsi, jog sekmadienio formatas gavosi tobulas: ryte nulijo lietus, kuris leido trasą pramokti lėtai, priprasti prie didesnio greičio. Popiet išlindusi saulytė išdžiovino asfaltą ir tada dalyviams teko rinktis – važiuoti namo arba kažkokiu būdu susitarti su du kartus išaugusiu trasos greičiu. Didesnių incidentų išvengta, tačiau veiksmą iš šono stebėję organizatoriai liko pasimetę.
„Kai prieš trejetą metų pirmą kartą pakvietėme „Semi PRO“ dalyvius išbandyti Kačerginę, buvo daug entuziazmo, visi norėjo lėkti ten, kur lekia dideli berniukai. Pasiūlyta konfigūracija jau tada buvo juntamai greitesnė nei tai, prie ko dalyviai buvo pripratę, bet per porą dienų įvyko masinis patobulėjimas ir viskas baigėsi geruoju.
Dabar mes ant stalo dedame PRO lygos trasą, kurią norint įveikti kad ir su tipiniu aštuonių cilindrų varikliu, reikia iš esmės neatleisti akceleratoriaus. Niekada. Bet kokia korekcija priverčia baigti slydimą arba aplankyti trasos paraštes. Ne visi šios lygos dalyviai turi pilnus saugos lankus, tad kontakto atveju rezultatai tikrai bus rūgštesni nei Driftiškėse ar kokioj Molėtų aikštelėje.
Trumpai tariant, turime tikėtis, kad kvalifikaciją įveiks tik tie, kurie iš tiesų yra pasiruošę šiam iššūkiui, ir jeigu viskas pavyks, Lietuvos drifto lygis bus dar kartą kilstelėtas į naujas aukštumas. Mano slapta svajonė yra paprasta: kad bent šimtas lietuvių galėtų komfortiškai jaustis „UpHill“ konfigūracijoje ir čia galėtume surengti „PRO Matsuri“. Kai pasieksime tokį lygį, galėsiu ramiai eiti į pensiją, nes vargu, ar kas nors kitas Europoje galės tuo pasigirti. Vienaip ar kitaip, vis dar esame apsvarstymuose“, – pasakoja L.Ramoška.
Spręs prie kavos
Paskutinis svertas nusprendžiant kokią trasos konfigūraciją pasirinkti, planuojamas kitą ketvirtadienį – birželio 7-ąją. Norėdami ramiai pabendrauti su dalyviais ir išsiaiškinti jų nuotaikas prieš „Betsafe Drift Camp #2“, organizatoriai nusprendė pakviesti juos kavos. Ketvirtadienio vakarą šalia Kauno Žalgirio arenos kviečiami visi renginyje dalyvauti planuojantys pilotai. Toks „Cars n Coffee“ tipo renginys leis ramiai padiskutuoti šonaslydininkams ir tuo pačiu – miestiečiams pasižvalgyti po dalyvių parką.
„Kaunas visada buvo drifto sostinė ir ryšys su miestiečiais yra stiprus. Čia turime daug komandų, iš čia kilę net keli Lietuvos drifto karaliai, tad renkantis vietą susitikimui, daug spėlionių nekilo. Susirinksime į vieną vietą, pasičiupsime po kavos puodelį ir nuspręsime, ar mūsų noras kelti kartelę dar per rūgštus, ar dalyviai tam vis tik pasiruošę. Tuo pačiu, miestiečiai gaus progą iš arti apžvelgti dalyvių techniką, pabendrauti, pabaksnoti po kapotu ir taip išsiaiškinti, kokios naujovės vyrauja šiemet. Meldžiam gero oro ir manau, jog tai bus puikus vakaras“, – planus pasakoja organizatorius.
„Betsafe Drift Camp #2“ įvyks Kačerginės „Nemuno žiede“ jau birželio 17–18 dienomis. Kartu su Lietuvos čempionato PRO ir „Semi PRO“ lygų dalyviais rungsis ir Baltijos čempionato svečiai iš Estijos, bei Latvijos, turima informacijos ir apie atkeliaujančius lenkus. Platesnė renginio informacija, grafikas ir bilietai gali būti rasti www.drifting.lt