Be abejonės, sekmadienio perlu turėjo tapti šoninio slydimo varžybos, drifto iššūkis „Millenium“ taurei ir rėmėjų įsteigtiems prizams laimėti, tačiau susirinkusi milžiniška žiūrovų minia dar net neįpusėjus varžyboms palaipsniui ėmė skirstytis.
Galima suprasti, kodėl. Organizatorių darbe trūko operatyvumo ir sutarimo su dalyviais, nes pertraukos tarp važiavimų buvo tiesiog milžiniškos. Teko girdėti, kad sportininkai, turėję stoti prie starto linijos dar net nebuvo pradėję keistis padangų, nes tiesiog niekas neinformavo, kad dabar bus jų eilė varžytis.
Per susidariusius langus žiūrovams neliko nieko kito, tik stovėti ir kepintis saulutėje, kuri tądien nusprendė atsigriebti už kelias ankstesnes lietingas dienas. Žinoma, oro sąlygų nepasirinksi, bet kai trasoje vyksta veiksmas, mintys apie karštį ar nuovargį tiesiog išgaruoja. Būtų padėjęs net paprastas akrobatinio važiavimo su motociklu pasirodymas ar driftui pritaikyto kartingo paišdykavimas, kurie pasirodė tik renginio pabaigoje.
Evaldo Šemioto nuotr./Renginio akimirka |
Dvejonių kėlė ir žiūrovų saugumas, nes ribas aplink trasą žyminti tvora buvo pastatyta praktiškai prie pat važiuojamosios dalies, o trupantis senas asfaltas neretai išlėkęs iš po automobilių rato pataikydavo į renginį žiūrinčius žmones. Vienam žiūrovui tokia pažintis su „akmenuku“ baigėsi ypač skaudžiai – asfalto nuoplaiša pataikė vyrui į galvą. Pastarasis po smūgio nukrito ant žemės bei vėliau buvo išvežtas į ligoninę. Vėliau pranešta, kad rimtų sužalojimų vyrukas nepatyrė.
Papeikti galima ir pačius žiūrovus, kurie net nesusirūpino įspėjami atsitraukti toliau nuo tvoros. Organizatorių raginimai atsistoti keliais metrais toliau buvo ignoruojami, o neretas sumurmėjo „tai ką aš dabar pasitrauksiu ir nieko nebematysiu“. Jei patys atsisakome rūpintis savo saugumu, tai vėliau nereikia kaltinti ir organizatorių.
Varžybos susilaukė keleto netikėtumų. Pavyzdžiui dar aštuntfinalyje iš varžybų buvo eliminuoti du „BMWFan“ komandos nariai: pirmo 2012 m. DDČ etapo nugalėtojas Andrius Vasiliauskas su savo naujuoju BMW 3 E46 bei 2011 Lietuvos „drifto karalius“ Andrius Čibirka. A. Čibirkai po pirmų važiavimų nukrito ratas ir nors sportininkui buvo skirta laiko susitaisyti automobilį, pastarasis į trasą tą dieną nebegrįžo.
Neblogai geriausiųjų šešioliktuko etape sekėsi svečiams iš Latvijos. Visi keturi kaimynai pateko į ketvirtfinalį, tačiau tuomet fortūna ėmė šypsotis renginio šeimininkams. Įpykę svečiai atėjo aiškintis, kodėl K. Skrindai kovoje prieš A. Šlajų buvo skirtas pralaimėjimas. Teisėjai paaiškino, kad pirmo starto metu pas latvį buvo neuždarytos automobilio durys, tad pastarajam teko sustoti ir jas užsidaryti. A. Šlajus pamatęs, kad važiuoja vienas taip pat sustojo, nors jei būtų įveikęs trasą iki galo, lietuviui būtų skirta tech. pergalė. Abiem sutikus pakartoti važiavimus tąkart su problemomis susidūrė Andrius, kuriam buvo plyšusi viena iš padangų. Kadangi sportininkai buvo įveikę visą trasą teisėjai pergalę skyrė latviui, tačiau vėliau abu pilotai ir vėl sutiko pakartoti važiavimus. Trečią kartą geriau pasirodė lietuvis.
Evaldo Šemioto nuotr./Renginio akimirka |
Galiausiai Andrius Šlajus pasiekė mažąjį finalą, kuriame susitiko su netikėtinai aukštai pakilusiu Linu Klevinsku. Lino kelias finalo link buvo ypač sunkus, kadangi teisėjai prašė kartoti visus jo porinius važiavimus. Visgi savo kovingumu BMW E30 vairuotojas įrodė esąs vertas vietos geriausiųjų trejetuke.
Didžiajame finale santykius aiškinosi „Drifter.lt“ atstovas Darius Balys ir „D1Sport“ komandos vadovas Kastytis Alekna. Abu pilotai stengėsi padaryti kuo efektyvesni važiavimą, tad nebuvo išvengta klaidų. Teisėjai įvertinę vairuotojų pasirodymą pergalę skyrė vilniečiui. Dariui tai jau antras kartas šiemet, kai pritrūksta vos vieno žingsnio iki pirmosios vietos.
„Bike Show“ rezultatai:
- Kastytis Alekna, „D1Sport“
- Darius Balys, „Drifter.lt“
- Linas Klevinskas, „BMWFan“
- Andrius Šlajus, „D1Sport“