Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ komandos viltis į pergalę sudaužė lūžusi pavarų dėžė

„Aurum 1006 km“ lenktynių 156-ajame rate lyderių pozicijoje buvusi „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ komanda sustojo techninio aptarnavimo juostoje ir sudėjo ginklus. „Audi R8 GT3 LMS“ automobiliui sugedo ketvirtadienį, prieš lenktynes pakeista pavarų dėžė, rašoma pranešime.
„Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“
„Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ / Egidijaus Babelio nuotr.

Visos naujienos apie lenktynes ir rezultatai – rubrikoje GAZAS.lt.

Šiemet GT3 klasės „Audi R8“ automobiliu į lietuviškąjį „Le Maną“ atvažiavusi „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ ekipa kėlė aukštus lūkesčius. Vienas greičiausių automobilių, greitų ir stabilių vairuotojų sąstatas. Jie buvo vieni greičiausių per treniruotes, pirmą kartą su GT3 klasės bolidu į lenktynes išvažiavęs Karolis Jovaiša visus nustebino kvalifikacijoje: pagerinęs trasos rekordą iškovojo antrąją vietą, nusileidęs tik GT3 automobiliuose gyvenančiam profesionalui Andejesui Fjordbachui.

Lenktynės juodajam „Audi“ taip pat prasidėjo puikiai. Karolis Jovaiša, Egidijus Gražys ir Mantas Matukaitis itin konkurencingoje aplinkoje nuolat galynėjosi greičiausiųjų trejetuke vis pasikeisdami pozicijomis su kitais GT3 automobiliais per sustojimus vairuotojų pasikeitimams ir degalų užpylimui. Beveik įpusėjus varžyboms, 156-ame rate komanda gana tvirtai laikėsi pirmoje bendros įskaitos vietoje. Tačiau komandos garaže įvyko sujudimas, „Audi“ tempas krito, ši sustojo, „Juta Racing“ mechanikai įdėmiai apžiūrėjo galinę automobilio dalį, ir po apžiūros „Audi“ nebepajudėjo. Sugedo pavarų dėžė.

„Pavarų dėžė pradėjo klaksėti, pokšėti jungiant iš pavaras iš pirmos į antrą. Nusprendėme nebenaudoti pirmos pavaros, tačiau pokšėjimas nedingo, automobilis pradėjo lėčiau važiuoti, vien starto finišo tiesiojoje pradėjau praradinėti beveik pusę sekundės. Dėžės temperatūra pakilo iki kritinės ribos, sustojom“, – apie gedimą papasakojo lenktynėse lyderiu buvęs greičiausias lietuvis Karolis Jovaiša.

Automobilį prižiūrintis „Juta Racing“ kolektyvas dar spėjo susiskambinti ir su „Audi Motorsport“ specialistais, kurie iš simptomų diagnozavo galimą gedimą: tikriausiai lūžo dantračio dalis, ir pradėjo maltis pavarų dėžėje. Vokietijos specialistai teigė, kad galima bandyti tęsti lenktynes, tačiau sužinoję, kad liko net 5 valandos iki finišo savo žodžius atsiėmė.

„Nenorėčiau, kad važiuojant 230 km/val greičiu dėžė sprogtų ir galiniai ratai užsikirstų, dėl to nerizikavom, baigėm pasirodymą. Kitos dėžės neturim, o net ir turėdami nekeistumėme, nes nėra prasmės. Mes čia dėl rezultato atvažiavome, o ne pasivažinėti“, – sakė „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“ komandos lenktynininkas.

Keista tai, kad neįprastus pavarų dėžės garsus komanda pastebėjo dar ketvirtadienį, naktį į penktadienį juodajam „Audi R8 GT3 LMS“ automobiliui pavarų dėžė buvo pakeista į naują. Tačiau itin didelio tempo neatlaikė ir naujoji.

„Labai liūdna. Važiavome lyderių pozicijoje, viskas sekėsi tikrai gerai, tempas – puikus, vairuotojų pasikeitimai kone idealūs, o ir strategiškai viskas ėjosi kaip iš pypkės. TOP3 bendroje įskaitoje buvo visiškai realus rezultatas, kurio stropiai siekėme. Gaila, tenka trauktis“, – sakė komandos vadovas Mindaugas Valiūnas.

VIDEO: Čempioniški šampano purslai „Aurum 1006 km“ lenktynėse

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai