Britai tikina, kad italai šį automobilį pristatys šių metų rugsėjį startuosiančioje tarptautinėje Frankfurto parodoje. Visgi, kol kas tai – tik neoficiali informacija, todėl gali būti, kad net ir automobilio pavadinimas bus ne toks, kokį įvardija „Auto Express“.
Mat, karštesnėms „Ferrari“ modelių versijoms nebūtinai suteikiamas „Scuderia“ vardas – kiek anksčiau buvo pristatyta „Ferrari 360 Challenge Stradale“. „458 Challenge“ buvo pristatytas praėjus vos keliems mėnesiams po „458 Italia“ debiuto 2010-ųjų Frankfurto parodoje. Visgi, pastarasis modelis skirtas tik naudojimui lenktynių trasose. Šiuo atveju, „Stradale“ versija būtų labiau orientuota ir į naudojimą gatvėse.
Tuo tarpu „Car and Driver“ jau prieš keletą mėnesių teigė, kad „Ferrari“ Frankfurte parodys „458 Scuderia“. Jie pridūrė, kad variklio galia nuo 563 AG bus padidinta iki beveik 600 AG, o variklio apsisukimai bus ribojami 300 aps./min. vėliau – ties 9,3 tūkst. aps./min. padala.
Karštesnė „Ferrari 458 Italia“ versija turėtų pasižymėti ne tik didesne variklio galia, bet ir mažesniu svoriu, aerodinaminiu paketu, geresne stabdžių sistema bei, savaime suprantama, mažesne privalumų gausa ir didesnės kainos etikete.
Ar visi šie gandai viešąją erdvę pasiekę veltui, sužinosime po kelių mėnesių, Frankfurto automobilių parodos metu.