Trečiąją Maroko ralio dieną OPEN CAR klasės T4 bagių grupėje laimėjo Algirdas Talutis ir Adomas Gančierius. Ekipažas beveik pusketvirto šimto kilometrų distanciją įveikė per 4 val. 6 min. 57 sek.
Kaip pasakojo ekipažo šturmanas Adomas Gančierius, šiandien organizatoriai navigacijos subtilybėmis dalyvių neapkrovė, tačiau trasoje buvo tokių vietų, kur reikėjo saugotis aštrių uolų ir tausoti techniką. Tie, kas važiavo per daug optimistiškai, turėjo stoti ir keisti pramuštus ratus.
„Diena buvo greita. Navigacine prasme tikrai nieko sunkaus. Vos keli punktai, kur reikėjo greitai galvoti. Organizatorius buvo nurodęs, kad danga – šimtu procentų akmenys. Tai taip ir buvo. Kopų turėjome vos porą kilometrų. Aukštų ir minkštų, bet mažai.
Galbūt gausime baudą, nes per anksti išvažiavome iš neutralizacijos, bet tame įžvelgiu ir organizatorių kaltę, nes ten buvo neaiškiai pažymėta. O šiaip padarėme daug lenkimų. Trasoje matėme daug sugedusių, sulūžusių bagių, motociklų“, – sakė Adomas Gančierius.
Nors Algirdo Talučio ir Adomo Gančieriaus ekipažui atrodė, kad viskas klojasi kaip iš natų, greičio ruožo pabaigoje jie susidūrė su kiek netikėtomis problemomis, kurios tik laimingo atsitiktinumo dėka nevirto jų bagio gaisru.
„Likus 20 km iki finišo labai pradėjo smirdėti guma. Galvojome, kad kaista diržas, bet paaiškėjo, kad ne diržas. Nulūžo duslintuvo galas, pradėjo kaitinti atsarginį ratą ir jį jau buvo pradeginęs kiaurai.
Kai finišavome, jau organizatoriai norėjo imti gesintuvus. Bet mes pradėjome ant to rato pilti vandenį. Jis buvo toks karštas, kad ant jo galėjai kepti kiaušinienę. Pilant vandenį kokį penkiolika minučių jis tiesiog čirškė, koks buvo karštas. Galima sakyti, kad esame laimės kūdikiai, kad neužsidegėme“, – kalbėjo Adomas Gančierius.
Nors ekipažas gaisro ir nepatyrė, bet nudegimų išvengti nepavyko. Tačiau tai nebuvo susiję su įkaitusiu jų bagio atsarginiu ratu. Ekipažo vairuotojas ranką nusidegino norėdamas pagelbėti kitiems dalyviams.
„Važiavome gerai, daug aplenkėme, daug kartų Adomas mane stabdė, bet kuo toliau, tuo daugiau yra vietų, kur jaučiu, kad važiuoti galiu greičiau. Tačiau panašu, kad kiekvieną dieną mūsų laukia vis kažkoks nuotykis. Kitaip turbūt net negali būti.
Vienoje iš degalų pylimo zonų prancūzai paprašė pagalbos, nes „netraukia“ bagis. Iš manęs toks mechanikas, kad geriau net nelįsčiau. Bežiūrėdamas į jų bagį atrėmiau ranką, delną į duslintuvą. Nusideginau visą ranką. O nebuvo pravažiuota net pusės ruožo. Ten pat mane medikai sutvarstė, užpylė vaistų. Bet delną skaudėjo labai, atrodė, kad nuolat degintų. Tačiau adrenalinas paėmė viršų, skausmą pamiršau ir pasiekėme finišą“, – kalbėjo Algirdas Talutis.
Kitas „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažas – Tomas Mickus ir Darius Leskauskas šiandien užėmė antrąją vietą klasėje ir nuo komandos draugų atsiliko kiek mažiau nei dvi su puse minutės.
Kaip teigė ekipažo pilotas Tomas Mickus, jie su Dariumi Leskausku šiandien galėjo sau leisti rinktis konservatyvią taktiką ir važiuoti iš paskos Algirdo Talučio su Adomu Gančieriumi.
„Su šturmanu Dariumi dar vakar sutarėme, kad mūsų turima pozicija dabar jau leidžia šiek tiek „nuimti gazą“, tai šiandien niekur nerizikavome. Nuo pat pirmo kilometro važiavome net ne 125 km/val., kas maksimaliai leidžiama, o 115 km/val. Akmenynuose, kur šiaip važiuotume 50 km/val. greičiu, važiavome 30 km/val. Jokių padangų nepramušėme, nieko nekliudėme, niekur neatsitrenkėme, amortizatorių nesudaužėme. Gavosi tokia labai rami diena.
95-ame kilometre mus aplenkė Algirdas su Adomu. Po to visus 240 kilometrų iš paskos jų ir važiavome. Buvome aplenkę, bet paskui vėl praleidome ir važiavome iš paskos. O daugiau viskas gerai, technika nesugadinta, ruošiamės rytdienai“, – kalbėjo Tomas Mickus.
Ketvirtąją Maroko ralio dieną „BRO Racing – Viena moneta“ komanda turės įveikti dar 350 kilometrų greičio ruože ir 75 km pervažiavimais.
Daugiau informacijos apie „BRO Racing – Viena Moneta“ komandos pasirodymą Maroko ralyje galite sužinoti ekipos „Facebook“ puslapyje paspaudę čia.