Po finišo vieno iš duetų vairuotojas Algirdas Talutis sakė, kad antrąjį greičio ruožą jie pradėjo kiek lėčiau, nes pasimokė iš vakarykščių klaidų, kai į aštrius akmenis pramušė padangą. Taktika pasiteisino – ekipažas pakeliui matė stovinčius ir ratus keičiančius automobilius, bet patys „nepalaidojo“ nė nė vieno rato.
„Važiavosi labai smagiai. Iš pradžių kiek saugojomės, tačiau vėliau pagreitėjome. Pasivijome vieną varžovą, kuris mūsų nepraleido net 28 kilometrus. Kadangi per dulkes niekaip negalėjome jo aplenkti, nusprendėme, jog tiesiog bus geriau sustoti ir palaukti, kol jis nutols. Tačiau vos pradėję važiuoti jį greitai vėl pasivydavome. Vėliau šiaip ne taip pavyko jį aplenkti.
Po to turėjome tokį nervingą momentą, nes ėmė baigtis degalai. Aštuonis kilometrus važiavome „ant oro“, bet kažkaip pasiekėme degalų papildymo zoną. Paskutiniame ruože jau pralėkėme be didesnių trukdžių. Manome, kad turėtume būti pirmi“, – sakė Algirdas Talutis iškart po finišo, dar nežinodamas apie vėliau jų ekipažą pasieksiančią laiko baudą už praleistus kelio taškus.
Algirdo Talučio šturmanas Adomas Gančierius pasakojo, kad diena navigacine prasme buvo labai įvairi. Nestigo ir greitų, ilgomis tiesiosiomis pasižyminčių vietų, ir nemažai lėtų bei suktų, kuriose savo išmonę jau turėjo pademonstruoti ne vairuotojai, o šturmanai.
„Pradžioje buvo viena klaidi vieta. Ten klaidžiojome nedaug, bet praleidome vieną ekipažą ir grįžome į maršrutą. Lenkėme nemažai sulūžusių ekipažų. Buvo labai didelės, antro lygio kopos, kurios reikalavo tam tikro atidumo. Jose su Algirdu jau tarėmės ir diskutavome dviese, kaip geriau mums per jas važiuoti. Atrodo, kad viskas gerai. Pati pabaiga navigaciniais sunkumais nepasižymėjo, bet buvo aštrių akmenų ir kelio knygoje nepažymėtų kalniukų“, – kalbėjo Adomas Gančierius.
Po kolegų ekipažo gautos baudos į pirmąją vietą šiandien šoktelėjo kitas „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažas – Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Jie dieną pradėjo jau 25-ame kilometre pramušdami ratą, kurį teko stoti keisti. Kaip teigė ekipažo vairuotojas Tomas Mickus, tai buvo ženklas, kad reikia daugiau atsargumo. Tačiau „reikalai“ tuo nesibaigė.
„Po rato keitimo sumažinome tempą. 101-ame kilometre nuo pavytų kitų bagių gavome daug dulkių ir nusprendėme sustoti. Bet vos tik prasisklaidė dulkės ir norėjome pajudėti, kopoje tiesiog įklimpome. Tai teko lipti lauk ir mojuoti kastuvais. Sugaišome ten šiek tiek laiko.
Pasiekę pirmą neutralizaciją supratome, kad 20 minučių šiandien jau tikrai iššvaistėme, tačiau nusprendėme neatsipalaiduoti, laikytis savo strategijos, neskubėti. Bet tas „neskubėti“ baigėsi tuo, kad kopose vos porą sykių neapsivertėme.
Po antros neutralizacijos zonos, paskutinėje atkarpoje dingo vairo stiprintuvas. Tai visą tą likusią dalį važiavome be jo. Po finišo rankų tiesiog nejaučiau, kiek reikėjo pastangų tą vairą sukti. Matėme trasoje nemažai sustojusių mašinų, ir Roką Baciušką netoli finišo matėme su nulaužtu ratu, bet jis jau tiesiog sėdėjo ir nebesiremontavo“, – sakė Tomas Mickus.
Pirmadienį Maroko ralio dalyviai stos prie starto ir dar sykį. Jų čia lauks beveik 350 kilometrų greičio ruožas ir dar daugiau nei 100 km pervažiavimo.
Daugiau informacijos apie „BRO Racing – Viena Moneta“ komandos pasirodymą Maroko ralyje galite sužinoti ekipos „Facebook“ puslapyje paspaudę čia.