– Vaidotai, prieš paskutinįjį sezono etapą retrospektyviai galite peržvelgti metus. Kokie jie Jums buvo?
– Šis sezonas mums tikrai geras, nors pradžia nebuvo labai sėkminga. Pirmuose etapuose šiek tiek strigome, tačiau vėliau įsibėgėjome ir paskutinę metų pusę važiavome labai smagiai. Praktiškai visi mūsų finišai buvo su pelnytais taškais, todėl ir metų galas laukia toks intriguojantis.
Teisybės dėlei galiu pasakyti, kad išsikeltus tikslus viršijome.
Teisybės dėlei galiu pasakyti, kad išsikeltus tikslus viršijome. Netikėjome, kad taip įsibėgėsime. Aišku didžiausia nuostaba buvo pirmame sezono ralyje, kai atsisėdome į automobilį ir pamatėme, kaip greitai galime važiuoti. Viršijome tikslus ne tik dėl greičio, bet ir dėl stabilumo, kurį pavyko išlaikyti ir neturėjome jokių incidentų. Tai sėkmingiausias sezonas per kol kas dar trumpą mūsų karjerą.
– Galbūt sunkesnė metų pradžia buvo dėl to, kad šiame sezone nuo įprasto „Subaru“ persėdote prie „Mitsubishi“ vairo?
– Ne, prie automobilio pripratome gana greitai. Tik priartėti prie maksimalios mūsų greičio ribos užtruko galbūt šiek tiek ilgiau. Kaip sako mūsų mechanikai, prie gero daikto priprasti netrunki. Gal tiesiog pirmas varžybas šiek tiek pritrūkdavome kantrybės ir sėkmės.
– Vis dar turite neblogus šansus pakovoti ir dėl čempionų titulo. Kaip pats vertinate savo šansus prieš paskutinį etapą?
– Mes turime teorinių šansų. Vytautui Švedui užtenka pabaigti varžybas ir titulas atiteks jam. Neabejoju, kad jis nebekartos Elektrėnų ralio klaidų ir nebandys taip „spausti“. Manau, V. Švedas sugudraus ir ramiai važiuos iki finišo. Aišku, kol finišo linijos nekirto, tol vilčių yra, tačiau Vytautas turi didelį pranašumą. Greičiausiai, šiemet mums nusimato 2 vieta.
– Praėjusiais metais triumfavote „Rally Classic“ Druskininkai. Kokie tikslai šiemet?
– Jeigu pernai save nustebinome – tai šiemet išsikėlėme tikslą, kad norime prasibrauti į priekį. Paskutinės dvi varžybos suteikė mums pasitikėjimo, tikiuosi, kad neperspausime ir išlaikysime saugų bei greitą tempą ir atvažiuosime į finišą pirmi.
– O kaip vertinate Druskininkų trasas? Panašu, kad praėjusiais metais, jos daugeliui sportininkų sukėlė nemažai sunkumų.
– Druskininkų trasos yra išskirtinės. Čia yra nemažai minkštų sekcijų, kurios apsunkina važiavimą jas bandant įveikti antrą kartą. Vairavimas tampa iššūkiu vairuotojams. Visgi, tai nėra iššūkis technikai, nes smėlis ne toks grubus, kaip būna kituose etapuose, kai važiuojant iš kelio dangos pradeda lįsti visokie puntukai, akmenys ir kiti velniai. „Rally Classic“ etape smėlis nėra toks grėsmingas.
Druskininkų trasos man patinka, jos yra techniškai sudėtingos, „užsuktos“, kintanti kelio danga irgi duoda savo žavesio. Tai vienas iš tų ralių, kai reikia rimtai padirbėti rankomis ir labai susikaupti, kad išsilaikytum ant kelio.
– Ar daug pasiruošimo darbų liko paskutiniam ralio čempionato etapui?
– Paskutiniais raliais „kliurkų“ neprisidarėme, tad mūsų laukia eiliniai namų darbai – persižiūrėti visus agregatus, persirinkti, pasiruošti, kad viskas atlaikytų paskutinius kilometrus, nes tai – vienas ilgesnių ralių, kuris trunka dvi dienas. Tačiau jokių didesnių pokyčių nebus ir viskas vyksta pagal planą.
– Ar tai Jūsų paskutinis šio sezono startas?
– Atrodo, kad tai taip, todėl jam pasiruošime ir lenktyniausime labai atsakingai.