Buvęs lenktynininkas Gerhardas Bergeris: dabartinė F-1 yra per tobula

Buvęs F-1 pilotas Gerhardas Bergeris mano, kad dabartinės „Formulės-1“ problema yra ta, jog joje viskas per daug ištobulinta.
Gerhardas Bergeris (kairėje) ir Eddie Jordanas
Gerhardas Bergeris (kairėje) ir Eddie Jordanas / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Austro teigimu, „Mercedes“ dominavimo laikotarpis yra vienas nuobodžiausių sporto istorijoje. Minėtoji ekipa per pastaruosius du metus nugalėjo 32 lenktynėse iš 38 ir triumfavo abejose įskaitose. Kai kurie F-1 pasaulio atstovai „Mercedes“ dominavimą lygina su 1988 metų sezonu, kuomet beveik visose lenktynėse, išskyrus vienerias varžybas, triumfavo „McLaren“ komandos pilotai.

„McLaren“ dominavimas mano laikais buvo kitoks“, – pasakojo G. Bergeris.

„Visų pirma, tuomet lenktynės žmonėms buvo įdomios. Antra, varžybos tuomet buvo sunkiai nuspėjamos, kadangi pilotai darydavo daugiau klaidų, technika dažnai gesdavo. Kas šiais laikais nebaigia lenktynių dėl to, jog baigėsi degalai? Dabar sportas toks tobulas, jog dominavimas kenkia F-1.“

„Trečia, klaidos kaina praeityje buvo tikrai didelė. Jei išlėkdavai už trasos, užstrikdavai žvyre. Dabar už trasos ribų yra dideli išasfaltuoti plotai. Padaręs didesnę klaidą gali grįžti į trasą nepraradęs nė vienos pozicijos. Viskas per daug nublizginta, per daug kontroliuojama, per daug gražu.“

G. Bergeris mano, kad viena didžiausių F-1 problemų yra tai, jog prizinio fondo pinigai komandoms paskirstomi nevienodai.

„Mano manymu, kontroliuoti išlaidas čempionate yra būtina. O pinigai tarp komandų turėtų būti paskirstomi vienodai. „Ferrari“ ir „Mercedes“ nori kovoti su kitais, tačiau pageidauja, kad varžovai nebūtų konkurencingi. Sporto valdžia turėtų pasirūpinti, kad visi turėtų galimybę kovoti dėl aukštų rezultatų. Kvaila duoti daugiau pinigų tiems, kurie visada laimi.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis