Buvusiu B.Vanago visureigiu Dakare lenktyniaujantis estas susidūrė su motociklininku

Nors atrodytų, kad Saudo Arabijos dykumos yra bekraštės ir vietos čia pakaks visiems, Dakaro ralyje kiekvienais metais pasitaiko dalyvių tarpusavio susidūrimų. Ne išimtis ir šių metų maratonas. Į vieną iš tokių situacijų pakliuvo estas Urvo Mannama, lenktyniaujantis buvusiu Benedikto Vanago „Toyota Hilux“ visureigiu. Jis susidūrė su motociklininku.
Urvo Mannama
Urvo Mannama / Stop kadras

Visos Dakaro naujienos vienoje vietoje (spauskite čia)

Dykuma neaprėpiama yra tik sąlyginai, kadangi Dakaro ralio dalyviai čia važiuoja organizatorių sudarytu maršrutu ir nuo kurso daug nukrypti negali. Tai reiškia, kad smėlynuose atsiranda trasa su virtualiomis jos ribomis ir kartais joje vietos visiems nepakanka.

Viena iš tokių situacijų įvyko šeštame greičio ruože. Čia susidūrė buvusiu Benedikto Vanago automobiliu lenktyniaujantis estas Urvo Mannama ir vienas iš motociklų klasės dalyvių.

Jei tokią situaciją vertinume pagal kelių eismo taisykles, kaltė kristų ant motociklininko, nepraleidusio kliūties iš dešinės. Tačiau dykumoje ir tuo labiau varžybose šios taisyklės negalioja, todėl tokį susidūrimą galima vertinti tiesiog kaip sportinį incidentą. Kaltė čia veikiausiai abipusė – atidumo pritrūko tiek motociklininkui, tiek automobilio ekipažui.

Tiesa, automobilyje sėdi du žmonės, o tai reiškia ir daugiau akių. Tuo metu motociklininkas važiuoja vienas. Be to, jam reikia ne tik vairuoti, bet ir stebėti kelio knygą.

Panašu, kad visgi paskutinę sekundę estų ekipažas sugebėjo sumažinti greitį kirsdamas per stabdžius.

Vaizdo įraše nėra atomazgos su informacija, ar smarkiai nukentėjo motociklininkas ir ar jis galėjo tęsti lenktynes. Kol kas nepasirodė ir FIA Sporto komisarų protokolas, kuriame būtų vertinama ši situacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis