Carlosas Sainzas: „Tikroji Dakaro dvasia prasideda šią savaitę“

Carlosas Sainzas yra vienas Dakaro lyderių. Maratonui įpusėjus, automobilių įskaitoje jis užima trečią vietą. Patyręs ispanas, prieš du dešimtmečius dukart tapęs pasaulio ralio čempionu, nenuleidžia rankų ir interviu Motorsport.com metu pripažino manantis, kad likusi Dakaro savaitė lyderiams neleis atsipalaiduoti – čia gali būti permainų.
Carlosas Sainzas
Carlosas Sainzas / „Scanpix“ nuotr.

Dakare po septynių etapo pirmą vietą užima šių varžybų debiutantas Sebastienas Loebas, jam ant kulnų mina 11-a kartų čia nugalėjęs Stephane'as Peterhanselis, nedaug atsilieka ir trečioje vietoje žengiantis C.Sainzas. Visi lenktynininkai priklauso vienai komandai – „Peugeot“, ir vairuoja vienodus „Peugeot 2008 DKR“ automobilius. Jų išskirtinis bruožas – gerokai didesni ratai, užpakaliniai varomi ratai ir dyzeliniai varikliai.

C.Sainzas mano, kad jeigu ne antrame etape 12 minučių kainavęs variklio gedimas, jis šiuo metu būtų pirmas. Ispanas neslepia, kad ketvirtoje vietoje po septynių etapų esantis „X-Raid MINI“ komandos vairuotojas, praėjusių metų Dakaro čempionas Nasseras Al-Attiyah, taip pat dar gali pakovoti dėl pirmosios vietos, nors atsilieka net 17 minučių nuo S.Loebo.

„Dabar mes važiuosime kitokiu paviršiumi, kur ypač daug lems navigacija. Tikroji Dakaro dvasia prasideda šią savaitę. Praėjusią savaitę Dakaras nebuvo tai, ką aš mėgstu. Mes praradome įvairovę: Dakare turėtų būti ir bekelės, ir greitų, ir lėtų ruožų. Tačiau daryti išvadas dar anksti – turime palaukti iki pabaigos“, – sakė C.Sainzas.

„Scanpix“ nuotr./Carlosas Sainzas
„Scanpix“ nuotr./Carlosas Sainzas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis