Septynioliktas, paskutinis GR
Paskutinį miesto greičio ruožą laimėjo Giedrius Notkus, kurio komanda praktiškai sukūrė stebuklą, kad jo ir Daliaus Strižano ekipažas apskritai finišuotų šiose varžybose.
Tryliktame greičio ruože duetas pramušė radiatorių, per kitus du greičio ruožus perkaitino variklį, tačiau grįžus į serviso zoną mechanikai kibo į darbus. Buvo pakeistas radiatorius. Tačiau tuomet kaprizus ėmė rodyti variklis, kuris neužsivedė. Galiausiai variklį užvesti pavyko ir Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu pajudėjo į miesto greičio ruožą, kurį, kaip dabar paaiškėjo, ir laimėjo.
Šiame greičio ruože antrą laiką parodė Vaidotas Žala su Ivo Pūkiu, kurie ir tapo šio ralio nugalėtojais. Vaidotui Žalai tai jau trečioji pergalė per šio ralio istoriją. Ivo Pūkis Rokiškyje triumfuoja jau antrą sykį. 2017-ais metais jis su Janiu Vorobjovu irgi tapo absoliučiais nugalėtojais.
Vaidotas Žala su Ivo Pūkiu 1 min. 18 sek. pranoko Martyną Samsoną su Ervinu Snitku, o pasinaudoję Giedriaus Notkaus technine nesėkme į trečią vietą pakilo latvių Emilio Blūmo ir Didzio Egličio duetas.
Šešioliktas GR
Šiame greičio ruože sensacijų neįvyko ir pirmasis trejetukas išsidėstė taip: V, Žala, M.Samsonas, E.Blūms. Gedimo kamuojamu automobiliu važiuojantis G.Notkus čia prarado dar beveik minutę. Likus vienam greičio ruožui G.Notkus vis dar laikosi trečioje vietoje ir yra išsaugojęs 10 sek. persvarą prieš Emilį Blūmą. Nuo G.Notkaus antroje vietoje esantis M.Samsonas jau pabėgęs dvi minutes, o ralio lyderis V.Žala M.Samsoną lenkia daugiau nei viena minute.
Taigi, intriga išlieka nebent dėl trečiosios vietos, tačiau prieš paskutinį, miesto greičio ruožą dalyviai turės galimybę užsukti į serviso zoną. Tikėtina, kad Giedriaus Notkaus mechanikai automobilį reabilituoti veikiausiai spės ir latvio panevėžietis rezultatų lentelėje neprisileis.
Penkioliktas GR
Šiame greičio ruože ir vėl greičiausias buvo Vaidotas Žala, kuris, panašu, jau nebesulauks didesnės konkurencijos. Giedrius Notkus važiuoja visiškai lėtai, nes turi techninių problemų ir jau yra palaidojęs viltis išlaikyti už savęs Martyną Samsoną. Pastarasis veikiausiai irgi pasirinko konservatyvią taktiką, tad šiame greičio ruože parodė trečią laiką. Antras šįkart – Nedas Radišauskas su Justu Vičiūnu, Vaidotui Žalai su Ivo Pūkiu nusileidę 5,2 sek.
Keturioliktas GR
Keturioliktas greičio ruožas itin nesėkmingai susiklostė Giedriui Notkui, kuris čia turėjo techninių problemų su automobiliu ir nuo GR laimėtojo Vaidoto Žalos atsiliko net 36 sek. Tuo metu Martynas Samsonas buvo tikslus ir parodė antrą laiką bei skaičiuojant absoliučios įskaitos rezultatus vėl grįžo į antrąją vietą, G.Notkų dabar lenkdamas net 21 sek.
Tryliktas GR
Tryliktame greičio ruože greičiausias buvo Giedrius Notkus. Antrą laiką parodęs V.Žala atsiliko 0,75 sek. Trečio rezultato autorius – M.Samsonas, G.Notkui nusileidęs 2,9 sek.
Dvyliktas GR
Dvyliktasis greičio ruožas situacijos iš esmės nepakeitė, tačiau čia Giedrius Notkus Vaidotui Žalai pralaimėjo vos 0,03 sek. Trečioje vietoje įsitvirtino Martynas Samsonas su 4,3 sek. atsilikimu.
Po šio greičio ruožo dalyviai grįžta į serviso zoną. Po pertraukos jų lauks dar penki greičio ruožai. 13 ir 15 greičio ruožai bus su legendine ir šio ralio vizitine kortele tapusia vieta – garsiuoju Vaidoto Žalos tramplinu.
Iš varžybų dabar jau yra pasitraukę 29 ekipažai.
Vienuoliktas GR
Šiame greičio ruože V.Žala dar sykį buvo greičiausias, tačiau Giedrius Notkus nuo jo atsiliko vos 0,9 sek. Trečias su beveik trijų sekundžių atsilikimu nuo G.Notkaus – M.Samsonas.
Dešimtas GR
Dešimtasis greičio ruožas ir vėl geriausiai klostėsi V.Žalai. Nuo jo 1,8 sek. atsiliko G.Notkus. Jis trimis sekundėmis pranoko M.Samsoną ir vėl sugrįžo į antrąją vietą skaičiuojant absoliučius rezultatus po dešimties greičio ruožų.
Šiame greičio ruože ir vėl užfiksuotas incidentas. Į medžius su BMW rėžėsi Marius Račkauskas ir Andris Tolstych. Ekipažas nenukentėjo, bet ralis jiems baigtas.
Devintas GR
Šiame greičio ruože vėl greičiausias buvo V.Žala, kuris 1,6 sek. aplenkė M.Samsoną. Pastarasis vos 0,2 pranoko G.Notkų ir susigrąžino antrąją vietą skaičiuojant devynių greičio ruožų rezultatus.
Šiame greičio ruože avariją patyrė lenkų ekipažas Adrian Rzeznik su Adrian Sadowski. Jie vertėsi ir iš varžybų pasitraukė. Tokia pati baigtis juos buvo ištikusi ir prieš tai vykusiame ralio čempionato etape Lazdijuose.
Per pirmus tris šios dienos greičio ruožus iš kovos jau pasitraukė devyni ekipažai. Pirmąją ralio dieną pasitraukusių ekipažų sąraše buvo 20 duetų.
Aštuntas GR
Šis greičio ruožas buvo pirmasis, kurį laimėjo ne Vaidotas Žala su Ivo Pūkiu. Čia geriausią laiką parodė Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkas. Jie V.Žalą aplenkė 0,83 sek. Trečią laiką parodė Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu.
Po šio greičio ruožo auga intriga kovoje dėl trečios vietos. G.Notkų ir M.Samsoną šiuo metu skiria vos 0,12 sek.
Šiame greičio ruože avariją patyrė Jono Sluckaus ir Dainiaus Aleknos ekipažas. Jie neišsilaikė ant kelio ir vertėsi.
Septintas GR
Šeštadienio rytas dalyvius pasitiko lietumi. Pirmasis greičio ruožuose pasirodė Vaidotas Žala, kuris antrąją ralio dieną pradėjo laimėdamas dar vieną greičio ruožą. Jis čia 1,1 sek. aplenkė Martyną Samsoną. Pastarasis už savęs keturiomis sekundėmis paliko Giedrių Notkų.
Įveikęs septynis greičio ruožus varžybų tęsti nebegalėjo estų Pranko Kõrgesaar ir Ott Kuurberg ekipažas. Jie trasoje partrenkė elnią. Ekipažas per incidentą nenukentėjo, bet dėl automobilio apgadinimų iš varžybų pasitraukė.
Pirmoji diena
Pirmąją „CBet Rally Rokiškis“ dieną dalyviams buvo paruošti šeši greičio ruožai. Bene daugiausiai klausimų prieš startą kėlė 4 ir 6 greičio ruožai, kuriuose – natūralūs ir dirbtiniai tramplinai. Būtent šuolių per juos nekantriai laukė tiek žiūrovai, tiek patys ekipažai, kadangi buvo labai sunku nuspėti, kaip šie trasos elementai švystelės sportinius automobilius į orą.
Netrukus paaiškėjo, kad ne tramplinai bus pagrindinė pirmosios ralio tema. Pirmą greičio ruožą teko sustabdyti dėl ten apsivertusio lenkų ekipažo, kurie užtvėrė kelią. Vėliau lenktynės čia buvo pratęstos.
Tačiau kur kas rimtesnis incidentas įvyko trečiame greičio ruože. Ant kelio neišsilaikė trečiu numeriu startavęs Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno duetas. Jie nulėkė į griovį ir trenkėsi į melioracijos pralaidą. Po avarijos greičio ruožas taip pat buvo sustabdytas, o vairuotoją į ligoninę išgabeno medikai. Ten paaiškėjo, kad Vladui Jurkevičiui lūžo delno kaulai, du šonkauliai, sužeista nugara.
Galiausiai teko sustabdyti ir šeštą greičio ruožą, kai jame Emilis Kucka nuvertė medį, o šis nuvirto ant trasos ir ją užblokavo. Maža to, į stovintį Emilio Kuckos BMW dar atsitrenkė ir iš paskos atvažiavęs Saulius Zurlys.
Po šešių pirmosios „CBet Rally Rokiškis“ dienos greičio ruožų absoliučioje ralio įskaitoje lyderiauja Vaidotas Žala su Ivo Pūkiu. Jie šiandien varžovams nepralaimėjo nė vieno greičio ruožo ir prieš antroje vietoje esančius Giedrių Notkų su Daliumi Strižanu pirmauja 27 sek. Treti, nuo antrosios vietos atsiliekantys 9 sek., Martynas Samsonas su Ervinu Snitku.
„Tai tam tikras iššūkis, bet kol kas atrodo viskas eina pagal planą. Ralis dar ilgas – dar tikrai visko nutiks. Šis ralis yra vienas iš sudėtingiausių kalendoriuje ir visų pirma reikia jame finišuoti, kad galėtum skaičiuoti viščiukus. Faktas, kad konkurentai irgi nemiegos. Tai reiškia, kad mums reikia spausti ir neatsipalaiduoti, bet gera pradžia jau nuteikia pozityviai“, – po pirmųjų greičio ruožų per pirmąjį grįžimą į serviso zoną sakė Vaidotas Žala.
Antrąją „CBet Rally Rokiškis“ dieną dalyviams teks įveikti dar 11 greičio ruožų.