Giedrius Notkus pasakoja, kad nors šis ralis vyksta arčiausiai jo gimtojo Panevėžio, tačiau namų sienos jam tikrai nepadeda. Per septynerius metus, kai vyksta „CBet Rally Rokiškis“ varžybos, lenktynininkui dažniau tekdavo nuryti pralaimėjimo kartėlį nei laistytis pergalės šampanu.
Net trejose varžybose jam buvo pritaikyta diskvalifikacija, tad panevėžietis tvirtina su šiuo raliu turintis nesuvestų sąskaitų ir šiais metais tikina ketinsiąs išvengti dramų.
„Labai smagu visuomet nuvažiuoti į Rokiškį, bet pats ralis čia mums niekada nebūna pats sėkmingiausias ir atneša visokių nuotykių. Dar tais laikais, kai važiavome čia su „Mitsubishi“, esame paskutiniame greičio ruože, starte nusukę pusašį ir tai kainavo mums pirmą vietą. Lyderiavęs Janis Vorobjovs tuo metu važiavo su gedimu ir mes tikrai būtume jį aplenkę, bet patys tiesiog startuodami sulaužėme mašiną.
Visiems labiausiai įsiminęs mūsų pralaimėjimas buvo Žalos trampline
Kiek Rokiškyje turėjome prakirstų ratų – jau net nebeskaičiuoju. Tikrai ne vieną ir ne du. Tačiau visiems labiausiai įsiminęs mūsų pralaimėjimas buvo Žalos trampline, kur su „Mitsubishi“ neišsilaikėme ant kelio, nulėkėme į tokią duobę ir virtome ant šono. Pramušėme alyvos aušintuvą, žiūrovai paskolino alyvos ir pavyko finišuoti.
Tačiau serviso metu sutvarkius automobilį ir išvykus į paskutinę sekciją lenktyniauti, teisėjas pasakė, kad ką tik gavo skambutį iš ralio štabo su nurodymu neleisti mums startuoti. Prašiau, kad leistų pavažiuoti bent dėl žiūrovų, ne rezultatui, bet neleido. Gavome diskvalifikaciją.
Dar kita istorija – kai mes greičio ruože pataikėme į akmenį ir mums lūžo galinė pakaba. Ją prisirišome su diržais. Paskui diržai nutrūko, rišome vėl. Šiaip ne taip atvykus į laiko kontrolę Dalius nunešė laiko kortelę pas teisėjus, bet pats automobilis tuo metu nebuvo laiko kontrolės zonoje.
O ralyje yra tokia taisyklė – jei pavėluoji į laiko kontrolę daugiau kaip 15 minučių, esi diskvalifikuojamas. Tai Dalius kortelę padavė laiku, bet aš su automobiliu privažiuoti nebespėjau. Nors ir taip jau buvome nusiritę į rikiuotės galą, mus vėl diskvalifikavo, nepasigailėjo.
Nors ir perkaitinome variklį, bet kovojome iki galo ir finišą pasiekėme
Pernai metų ralis mums irgi baigėsi diskvalifikacija. Viskas vyko Vaidoto Žalos greičio ruože. Būtent Vaidotą mes tąkart smarkiai spaudėme ir atakavome. Na ir vienoje vietoje, kur užpernai tikrai galima buvo kirsti posūkį, pernai buvo sugreideriuota smėlio krūva. Tai kabinau tą krūvą su priekiniu kampu. Atrodė, kad nieko ten baisaus, bet nuo to smūgio į smėlio krūvą pramušiau radiatorių. Išbėgo aušinimo skystis, pradėjo kaisti variklis. Bandėme važiuoti iki finišo. Nors ir perkaitinome variklį, bet kovojome iki galo ir finišą pasiekėme.
Finišavę sužinojome, kad esame diskvalifikuoti, nes pagal taisykles tarp laiko kontrolės ir starto galioja uždaro parko taisyklė, o mes bandydami desperatiškai išsigelbėti ir neiškepti variklio ten pasikėlėme variklio gaubtą ir ėmėme pilti aušinimo skystį. Tiesiog užmiršome šią taisyklę, nes tuomet tikrai buvo daug streso. Dabar, aišku, viskas suprantama, kodėl mus nubaudė, bet tąkart darėme viską, kad motoras neiškeptų visiškai ir galėtume finišuoti. Po finišo vėl gavome diskvalifikaciją“, – sakė Giedrius Notkus.
Tris diskvalifikacijas per septynerius šio ralio gyvavimo metus užsitarnavęs ir daugybę kitokių, gerą rezultatą nusinešusių nesėkmių čia patyręs „Viada-Multi FX“ pilotas Giedrius Notkus viliasi, kad visas blogas kortas iš savo kaladės jau išmėtė ir tikisi, jog 2024-ųjų metų varžybos jam su Daliumi Strižanu klosis kur kas sklandžiau.
„CBet Rally Rokiškis“ varžybose Giedriui Notkui ir Daliui Strižanui suteiktas antrasis starto numeris.
Daugiau informacijos apie „CBet Rally Rokiškis“ varžybas galima rasti organizatorių puslapyje ir „Facebook“.