– Kaip vyksta pasiruošimas artėjančiam raliui? Ar viską spėjate?
– Galima sakyti, viskas vyksta pagal planą, nekyla jokių trukdžių, džiaugiamės maloniu ir šiltu bendravimu su Rokiškio savivalda ir pačiu miestu.
Tiesa, kaip ir visada, ieškome žmonių, kurie norėtų vienaip ar kitaip prisidėti bei pagelbėti ruošiantis raliui ar jo metu: padėti statyti tvoras, tribūnas ar tiesiog prižiūrėti saugą. Tad kviečiu prisidėti prie mūsų komandos. Žmonės, kurie norėtų savanoriauti ralio metu, turėtų susisiekti kontaktiniu el. paštu info@rallyrokiskis.com. Pabrėžiu, kad neprašome savanorių dirbti už dyką, už savanoriavimą bus apmokėta.
– Kokios naujovės laukia šių metų ralyje?
– Džiaugiuosi, kad ralį organizuojame ilgąjį Žolinės savaitgalį. Vos pamatęs kalendoriuje, kad turime tokią galimybę, iškart norėjau, jog ralis vyktų būtent tą savaitgalį. Smagu, kad tai pavyko, ralio metu žmonės ir sportininkai galės kur kas labiau atsipalaiduoti ir taip visur neskubėti.
Dėl naujovių noriu pradžiuginti rokiškėnus ir miesto svečius – visas tris „CBet Rally Rokiškis“ dienas laukia gyvo garso koncertai. Šiais metais žiūrovai išgirs grupes „Vanilinis dangus“, „Sisters on Wire“ ir Aleksandrą Makejevą. Manau, kiekvienas klausytojas atras sau bent vieną patinkantį atlikėją.
Kalbant apie pagrindines ralio naujienas, nebe paslaptis, kad šių metų ralis bus ilgiausias iki šiol vykęs Rokiškio rajone. Sportininkų laukia 152 „sportiniai“ kilometrai, kurie drieksis per 18 greičio ruožų. Greičio ruožuose tai pat bus naujovių ir pokyčių.
– Ralis tradiciškai startuos Rokiškio Nepriklausomybės aikštėje rugpjūčio 13 d. 14.40 val. Sportininkų ir žiūrovų laukia net 18 greičio ruožų. Kokių būtent pokyčių tikėtis? Gal bus naujų greičio ruožų?
– Greičio ruožuose bus naujovių ir pokyčių. Atsiras naujų žiūrovų zonų, sugrįš Bajorų greičio ruožas su dirbtiniu tramplinu, Žalos tramplino greičio ruože žadame supilti dar ir trečią trampliną tarp jau esamų dviejų. Šiais metais Rokiškio miesto greičio ruožas palei Krašto muziejų bus pats paskutinis, vadinamasis „Super special“. Dėl jo nusprendėme taip: jei ralio metu vyks labai įtempta kova, viską lems būtent paskutinis greičio ruožas. Manau, bus tikrai įdomu pamatyti, tokiame trumpame greičio ruože gali parodyti sportininkai. Beje, šįkart minėtas greičio ruožo startas planuojamas iš kitos pusės nei įprasta, ne nuo Rokiškio ežero, o būtent nuo Krašto muziejaus, tramplinas bus ilgesnis ir įrengtas kitoje vietoje.
Beje, ralis šiais metais bus kur kas „kompaktiškesnis“. Pradėję iš tolimiausių rajono kampų, po truputį „stumsimės“ iki Rokiškio miesto, kad žiūrovams ir dalyviams nereikėtų važinėti po visą rajoną iš vieno kampo į kitą.
– Gal turite patarimų žiūrovams kaip organizatorius?
– Kaip ir kiekvienais metais, sakau – paklausyti ir pasiskaityti apie organizatorių rekomenduojamas žiūrovų vietas ir ten važiuoti. Mes tikrai nerenkame blogiausių vietų, mes visada išrenkame geriausias su patogiausiu privažiavimu ir įmanoma infrastruktūra: biotualetais ir maitinimu, jei įmanoma. Atsižvelgiame ir į tai, kad žiūrovai spėtų pasiekti į kitą greičio ruožą iki jo uždarymo. Mes tikrai rūpinamės žiūrovais ir būtų gerai, kad jie į tai atsižvelgtų. Visą šią informaciją galėsite rasti mūsų internetiniame puslapyje www.rallyrokiskis.com
– Tai turbūt ne paskutinis ralis Rokiškyje? Gal jau turite minčių kitiems metams?
– Tikrai norėčiau galvoti, kad šie metai nebus paskutiniai Rokiškyje. Su visais bendradarbiaujame, palaikome ryšį ir, manau, mūsų ryšis tik stiprėja. Jei viskas bus gerai, tikimės, kad 2023-iųjų metų ralyje bus dar daugiau naujų greičio ruožų, dar labiau pakeisime esamus greičio ruožus, o kol kas koncentruojamės į šių metų ralį.