Ralio organizatoriai tikrai pasistengė (kai kas socialiniuose tinkluose teigė, kad gal net persistengė), kad šitos varžybos taptų neįkandamu riešutu daugeliui ekipažų. Aštrūs tramplinai ir labai techniški greičio ruožai kai kam priminė WRC.
Tačiau „7Bet racing by Rally4Fun“ komandos strategija pasiteisino ir ralio finišą pasiekė visi tiek A lygos tiek Sprinto ekipažai.
Laukė išbandymai
Pirmieji sunkumai prasidėjo likus vos kelioms dienoms iki ralio. Brolių Buivydų „Ford Fiestai“ N5 užsiožiavo turbina, naujai gauti neliko laiko, tai Irmantas su Edvinu nusprendė rizikuoti ir agregatą restauravo prieš pat startą.
Pradžia buvo sunki, trasoje pavytas ekipažas suvalgė daug brangių sekundžių, bet vėliau konkurentų technika neatlaikė Rokiškio tramplinų. Tad ir Irmantui beliko šaltu protu važiuoti į finišą.
Tą ekipažas ir padarė. Negana to, paskutiniame miesto greičio ruože gerokai spustelėjo ir ir finišą pasiekė absoliučiai 7-oje ir pirmoje N5 klasės vietoje.
Gražiausios kovos vyko BMW Cup klasėje. Ir čia puikiai egzaminą išlaikė Marko Buteikio ir Manto Garbuzo ekipažai, klasėje jie užėmė pirmą ir trečią vietas. Ilgai važiavęs trečioje LARC7 klasės vietoje, Juliaus Aukštuolio BMW turėjo techninių problemų ir finišą kirto ketvirtas.
Sprinto komandą į priekį vedė Dariaus Sukacko ir Ernesto Česoko duetas. Paskutinę naktį greičių dėžę pakeitęs Darius nugalėjo 2WD klasėje ir finišavo absoliučiai antras.
Antri SG2 klasėje finišavo Dainius Pranys ir Kristina Plotnikova, o Tadui Gombrevičiui su Donatu Mankevičiumi iki trečios vietos Open klasėje pritrūko trijų sekundžių.
Visi šie rezultatai „7BET racing by Rally4Fun“ komandą atvedė ant aukščiausios podiumo vietos tiek LARČ, tiek LARSČ čempionatuose.
Dabar komanda ruošiasi startams „Rally Cesis“ ir „Rally Elektrėnai“.
Ji bus dar stipresnė, nes į rikiuotę po techninio nokauto grįžta Aurimo Eidžiūno N5 ir broliai Valkeriai su R2.