SS2
Jei SS1 buvo daugiau tik kaip simbolinis trumpas GR, tai SS2 pamatėme tikrojo ralio pradžią.
Pirmasis startavęs T.Neuville dar spėjo pravažiuoti GR iki sutemstant ir parodė geriausią ruožo įveikimo laiką. Vis dėl to belgas skundėsi, kad SS1 kliudęs šiaudų kūgį smarkiai apgadino automobilio priekinį sparną ir dėl to suprastėjo aerodinamika. Thierry taip pat nuogąstavo, kad penktadienį komandos mechanikai galės suremontuoti automobilį tik pietų.
Nors ir O.Tanakas dalyje ruožo sektorių pirmavo, vis dėl to finiše atsilikęs sekunde turėjo tenkintis P2 vieta.
Nepaisant T.Neuville pergalės, S.Ogier išlaikė (vos 0,9 sek. skirtumu) ralio lyderio vardą.
SS1
Pirmame dienoje, tačiau daugiau simboliniame 2,55 km ilgio GR laimėjo S.Ogier, vos 0,6 sek. nuo jo atsiliko T.Katsuta. Čilės ralį praleidęs japonas šį savaitgalį tikrai stengsis įrodyti, kad yra vertas vietos gamyklinėje „Toyota“ komandoje.
Po finišo paklaustas apie lūkesčius E.Evansas (atsiliko 1,2 sek. ir užėmė P5 vietą) sakė: „Daug vairuotojų šiame ralyje taikysis į pergalę, noriu būti vienu iš tų lenktynininkų ir kovoti dėl pirmos vietos. Tikiuosi, kad tai bus puikus savaitgalis.“
Prologas
Pirmame važiavime P1 laiką užfiksavęs T.Neuville sakė: „Jaučiuosi puikiai, praeitą savaitę turėjome tikrai puikų pasiruošimą raliui. Mėgaujuosi vėl važiuodamas ant asfaltinės dangos.“
Pirmame važiavime P2 laiką pademonstravo ir šį savaitgalį vėl „Rally1“ klasės automobiliu važiuojantis Sami Pajari. Suomis pasirodė labai entuziastingas ir stebėjosi „Toyota GR Yaris“ automobilio valdymo savybėmis ir sukibimu ant asfaltinės dangos.
Prologą pirmuosius važiavimus galite peržiūrėti vaizdo įraše žemiau:
Antruoju bandymu savo komandos draugą „Hyundai“ ekipoje aplenkė Ottas Tanakas. Tą patį padarė ir „Toyota“ atstovai - S.Ogier su T.Katsuta.
Prologo rezultatai po dviejų bandymų: