„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipai pastarosios dvi savaitės – tikras varžybų maratonas. Paskutinį birželio savaitgalį ekipa startavo „Enduro Rally“ pirmame etape Rukloje, o jau po savaitės komandos vėliavos plazdėjo Latvijoje, Zantės miesto pašonėje.
Čia surengtas antrasis „Enduro rally“ etapas, kuriam „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa delegavo tris savo kovinius vienetus – naująjį motobagį „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ bei du keturračius „CFMOTO CFORCE 1000“.
Varžybose geriausiai sekėsi keturratininkų Adomo Gančieriaus ir Mindaugo Blockio tandemui. Porinio važiavimo principu vykstančiose varžybose duetas pasiekė penktą vietą šešiolikos startavusių ekipų rikiuotėje.
„Labai pavykęs renginys. Buvo geras oras, praktiškai nebuvo dulkių. Man asmeniškai labai patiko kroso stiliaus greičio ruožas. Nors nebuvome ten patys greičiausi, tačiau važiuoti buvo labai smagu.
„Extreme“ ruožas, kur buvo rąstai, padangos ir kiti važiavimą apsunkinantys dalykai, pareikalavo daug ištvermės ir technikos patikimumo. Ten buvome vieni iš greičiausių, nes mūsų keturračiai yra ilgesnės bazės ir labai tiko trasai. Nevažiavome į tuos vadinamuosius „Chicken Line“ pravažiavimus, kur trasa lengvesnė, o visą laiką važiavome pagrindine trasa, kur tikrai buvo ką veikti.
Kolega Mindaugas irgi važiavo labai geru tempu, visus keturis greičio ruožus finišuodavome kartu. Po praėjusių varžybų išsprendėme problemą su kaitimu – dėjome kitą tinklelį ir variklio aušinimo problemų šįkart jau neturėjome.
Rezultatu esu patenkintas. Gaila, kad pritrūko iki podiumo, nes labai stengėmės tai padaryti. Tačiau šitas rezultatas parodė, kad mes tikrai galime kovoti dėl prizinių vietų. Nuo trečios vietos atsilikome kiek daugiau nei 10 sekundžių. Tai nėra mažai, bet nėra ir nepasiekiamai daug.
Orientacinėje varžybų dalyje mūsų laukė 96 kilometrai. Visus taškus pasiekėme, niekur nesuklydome. Šią orientacinę rungtį įveikėme patys pirmi, aplenkdami visus varžovus“, – varžybų įspūdžiais dalijosi Adomas Gančierius.
Tuo metu Antanas ir Audra Kanopkinai, važiuojantys „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ bagiu, šiose varžybose taip pat patyrė savų nuotykių ir istorijų.
Duetui ant prizininkų podiumo užlipti nepavyko, tačiau demonstruotas tempas, ekipažo tarpusavio susikalbėjimas ir bėgant laikui bagyje įgyvendinti techniniai sprendimai jau duoda vaisių.
„SSV klasėje startavo šeši ekipažai, o mes buvome vieninteliai, startavę su „CFMOTO“ technika. Daug susikaupimo pareikalavo orientacinė dalis. Ji buvo labai įdomi, tačiau labai paini ir važiuoti ten reikėjo atidžiai, bet tuo pačiu ir greitai. Organizatorius buvo prigalvojęs įvairių gudrybių, bet džiaugiuosi, kad mums pavyko jas visas išspręsti.
Greituminis, du kartus važiuojamas greičio ruožas mums leido mėgautis važiavimu, kadangi po mechaniko Dariaus Biesevičiaus prisilietimo mūsų technika atgijo naujai. Amortizacija, stabdymas, greitėjimas – viskas vyko tobulai. Aišku, iki mūsų varžovų su brangesne ir galingesne technika mums dar trūksta, bet džiaugiamės, kad žingsnis po žingsnio einame teisinga linkme ir su kiekvienomis varžybomis įgauname vis daugiau raumenų.
Šįkart mums gal trūko tik kiek daugiau pasukamumo, nes dažnai teko jungti atbulinę pavarą. Tačiau daugiau viskas buvo gerai, techniką išsaugojome, nieko nesugadinome. Varžybų nuotaika buvo labai gera – komanda atidirbo nerealiai. Noriu padėkoti visiems – media vyrukams, kurie praktiškai krito po ratais, ačiū tariame mechanikams.
Norime padėkoti ir mūsų konkurentams greituminiame ruože bei kolegoms orientacinėje dalyje, nes su jais kartu važiavome orientacinę rungtį ir vieni kitiems padėjome. Nuotaika ir atmosfera buvo aukščiausio lygio“, – po varžybų pasakojo Antanas Kanopkinas.
Tai ne vienintelės varžybos užsienyje, kurias savo kalendoriuje šiemet yra numačiusi „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa.
Rugsėjo pradžioje komanda vyks į „Hunt The Wolf“ varžybas Rumunijoje, o iš karto po jų, net negrįžusi į Lietuvą, komanda patrauks į „Rallye Breslau“ maratoną Lenkijoje.