Pirmame šios dienos greičio ruože „CFMOTO ZFORCE 1000 Sport“ bagiu lenktyniaujantis Dariaus Biesevičiaus ir Adomo Gančieriaus ekipažas parodė dvyliktą laiką SSV klasėje, o antrame buvo penkiolikti.
Pasak komandos navigatoriaus Adomo Gančieriaus, šįkart greičio ruožuose pavyko išlaikyti stabilų tempą bei išvengti klaidų.
„Pirmas ruožas pasižymėjo įvairove – lėtas vietas keitė greitos atkarpos ir atvirkščiai. Vienoje vietoje turėjome ir aštrią situaciją. Po tramplino leidomės jau link medžių, bet Darius sugebėjo bagį išlaikyti ant kelio.
Antras greičio ruožas buvo superinis. Tikrai įdomus ir techniškas, daug vingių, visur siaura. Buvo ką veikti tiek man šturmano vietoje, tiek Dariui prie vairo. Klojosi viskas mums labai gerai. Visgi likus kilometrui iki finišo gerokai paklaidžiojome, bet paaiškėjo, kad ten buvo klaida kelio knygoje, todėl rezultato prasme nesugaišome. Laikas bus skaičiuojamas iki klaidingo kelio knygos langelio“, – sakė Adomas Gančierius.
Šeštadienį „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos laukia paskutinė varžybų diena. Ji bus kiek kitokia nei iki šiol buvusios. Du greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekia 80 km, teks įveikti vieną po kito, be galimybės grįžti į serviso zoną pas mechanikus. Tačiau komanda situacijos nedramatizuoja – prie bagio vairo sėdi vienas geriausių mechanikų ir automobilių konstruktorių Lietuvoje Darius Biesevičius.
„Šiandien buvo viskas gerai, technika atlaikė. Bagis kai kada šiek tiek kaista, bet su šiuo reikalu jau susitaikėme ir pagal tai renkamės tempą, kad neperkaitintume. Nors rytoj nebus galimybės užsukti į bivaką, bet mes ir patys mokame viską pasidaryti, susitvarkyti. Svarbu turėti tik įrankių ir dalių, o aš jų bagyje tikrai vežuosi“, – sakė Darius Biesevičius.