Apie tai, kad trečioji varžybų diena buvo itin greita, patvirtino tiek „CFMOTO ZFORCE 1000 Sport“ bagiu lenktyniaujantis Antano ir Audros Kanopkinų duetas, tiek keturratį „CFMOTO CFORCE 1000“ vairuojantis Adomas Gančierius.
Pasak komandos narių, greičio ruožas šįkart sunkia navigacija nepasižymėjo ir nebuvo itin ilgas – bendrai vos 108 km.
„Dar pagal vakarykščius kelio knygos žymėjimus jau supratau, kad diena bus labai greita. Pirmasis ruožas buvo visiškai „Baja“ tipo, kur gazas-dugnas ir leki. Navigacinių klaidų visai nepadariau, nors ir nelabai buvo kur jų padaryti. Norėjau šiek tiek pataupyti techniką, nes laukia dar naktinis greičio ruožas. Laikiau tempą per 10-15 procentų nuo maksimalaus.
Antras greičio ruožas buvo kiek siauresnis, ant vieno kalno buvo virtęs motociklininkas ir siuntė pavojaus signalą, nes buvo iškart už kalno, sunkiai matomoje vietoje. Jis nukrito po smūgio į duobę kalno viršūnėje. Ten stuktelėjau ir aš. Finiše tik pamačiau, kad nubortuota priekinė padanga iš vidinės pusės, bet neišsileidusi“, – sakė Adomas Gančierius, abu šios dienos greičio ruožus važiavęs ne maksimaliu tempu ir užfiksavęs ketvirtą rezultatą kiekviename iš jų.
Aukštą tempą trasoje demonstravo ir šeimyninis Antano ir Audros Kanopkinų duetas. Tiesa, juos pristabdė nutrūkęs variatoriaus diržas. Jiems teko stoti tvarkyti gedimą ir ekipažas prarado keletą brangių minučių. Be to, duetas prabilo apie tai, kad šiandien organizatoriai dalyvius veikiausiai apdalins solidžiomis baudomis už greičio viršijimą.
„Akceleratorius beveik visada buvo dugne, turbūt dėl to neatlaikė mūsų bagio variatoriaus diržas. Sugaišome gal dešimt minučių, bet pasikeitėme jį be problemų, turėjome visus tam reikalingus įrankius. Turėjome po vieną klaidelę kiekviename greičio ruože, bet nieko esminio.
Pagal tai, ką girdėjome, šiandien bus tikrai daug baudų dėl Stop ženklų ignoravimo. Manau, kad po baudų paskelbimo dar daug kas keisis. Mes, panašu, didelių baudų išvengsime, nes atsakingai žiūrėjome į apribojimus.
Dabar laukia maratoninė para. Važiuosime naktinį greičio ruožą, po to per likusį laiką iki ryto reikės tvarkyti techniką, žymėtis kelio knygas ir vėl startuoti ryte“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Preliminariais duomenimis, pirmame šios dienos greičio ruože Kanopkinų duetas užfiksavo 19-ą laiką, o antrame, plyšus variatoriaus diržui, finišavo 32-oje pozicijoje.
Likusi „Rallye Breslau“ dalis jau vyks kariniame Drawsko Pomorskie poligone. Jis pasižymi itin klaidžia navigacija, kuo pernai įsitikino tiek „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos nariai, tiek kiti dalyviai.
Be to, šis karinis poligonas yra didžiausias Europoje, tad organizatoriams tikrai netrūksta vietos suformuoti pačias įmantriausias trasas.