Penktą vietą SSV įskaitoje iškovojo Antano ir Audros Kanopkinų šeimyninis duetas. „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ matobagiu važiuojantis ekipažas pasiekė penktą galutinės rikiuotės vietą. Vienu laipteliu žemiau finišavo Daliaus Mockapetrio ir Fausto Kučio tandemas.
Kaip po finišo pasakojo Antanas Kanopkinas, komanda varžybose turėjo itin daug įvairių momentų – nuo nedidelių klaidų iki aštrių epizodų lekiant siaurais greičio ruožais.
„Remonto darbai prieš varžybas vyko beveik visą naktį iki pat starto, nors juos pradėjome dar antradienį. Dalį jų išsprendėme, su dalimi dar tenka susigyventi ir ieškoti sprendimų toliau.
Visgi per skubėjimą įvyko taip, kad nuo pat starto iki pat finišo mes su Audra važiavome tik dviem varomais ratais ir dėl to turėjome problemų tiek greituminiuose ruožuose, tiek orientacinėje dalyje. Bet iš esmės ralis įveiktas. Nuostolių nepatyrėme. Technika dabar keliauja į servisą atstatymui. Reikia aptikti galimus pažeidimus ir surasti sprendimus kai kuriems mazgams, kuriuos galėtume dar patobulinti. Kiekvienose varžybose išmokstame vis šį tą naujo.
Dalius Mockapetris su Faustu Kučiu ir senosios kartos „CFMOTO ZFORCE 1000“, manau, suvažiavo labai gerai. Tiesiog trasa vietomis buvo labiau palanki varžovams, turintiems bagius su turbininiais varikliais ir didesnę pakabos eigą.
Tačiau siaurose vietose Daliaus ir Fausto ekipažas tikrai demonstravo savo ir technikos sugebėjimus. Smėlynuose buvo kiek sunkiau, kur atsiskleidė varžovų pranašumas. Tačiau mes savo raumenis dar tik pradedame augintis ir technikos tobulinimo procesai tik prasideda, todėl rankų nenuleidžiame ir žiūrime į priekį“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Keturračių įskaitoje dalyviai startavo komandomis po du. „CFMOTO Factory Racing Team“ lenktynininkui Adomui Gančieriui kompaniją čia palaikė kolega Mindaugas Blockis. Abu jie vairavo „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračius.
Adomo ir Mindaugo tandemui iki finišo pjedestalo kiek pritrūko, tačiau aštuntą poziciją iš 21-o dalyvio rikiuotės Adomas Gančierius vertina teigiamai. Anot lenktynininko, šįkart dėl gausių dulkių vėl pasikartojo keturračio kaitimo problema, tad komanda jau kuria planus apie aušinimo sistemos modifikavimą.
„Turėjome karštą dieną. Viskas pavyko gana sklandžiai, bet nors dėjome ant radiatorių tinklelius dėl geresnio aušinimo, bet jie kartas nuo karto vis tiek užsinešdavo dulkėmis bei purvu ir tekdavo stoti aušinti variklį. Dingo priekiniai stabdžiai, bet tikriausiai todėl, kad nuplėšiau vamzdelį.
Greičio ruožus suvažiavome gana sėkmingai, gerves naudojome mažai, bet dulkių buvo labai daug. Tačiau sąlygos visiems buvo vienodos. Varžybų maršrutas buvo tikrai puikus, ypač smagūs pirmas ir ketvirtas greituminiai ruožai.
Dabar spręsime kaitimo problemas. Turime minčių apie antro radiatoriaus montavimą“, – sakė Adomas Gančierius.
Po šių varžybų „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa atsikvėpti neturės kada.
Per savaitę mechanikai technikai turės atlikti reviziją ir pritaikyti patobulinimus, nes jau artėjantį savaitgalį komanda pajudės į Latviją, Zantės miesto apylinkes, kur vyks „Enduro Rally“ antrojo etapo varžybos.