Pirmiausia „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos gretos praretėjo tuomet, kai pirmame greičio ruože apsivertė šeimyninis Antano ir Audronės Kanopkinų duetas. Naujuoju „ZFORCE 1000 SPORT“ motobagiu lenktyniavęs tandemas viename iš posūkių nesuvaldė bagio ir keletą kartų virto.
Nors ekipažas sužeidimų išvengė, tačiau tęsti lenktynių nebegalėjo dėl bagio pažeidimų. Duetas buvo priverstas sudėti ginklus ir pasitraukti į žiūrovų gretas.
„Mes startavome antri, bet tie, kas prieš mus startavo, įsidėjo ne to greičio ruožo kelio knygą, todėl pirmi tapome jau po pirmo kilometro. Visiems pramušinėjome kelią. Audra labai gerai susitvarkė su navigacija. Taip ir įvyko pirmas ratas. Beje, buvome pasigavę šaką. Ji įlindo tarp šakės, amortizatoriaus ir duslintuvo. Visą bagį net perkreipė. Už mūsų važiavęs ekipažas sustojo, davė pjūklą, nupjovėme tą medį ir važiavome toliau. Sugaišome kokias tris-penkias minutes.
O tuomet prasidėjo antras ratas. Slidu buvo nežmoniškai, tai ir greitis buvo mažesnis. Ir tuomet atsitiko gyvenimas. Iššokome iš tramplino, pastatė kreivai, pradėjo tampyti. Pagavome kantą ir vertėmės. Įvyko pirmas mūsų kaip šeimos apsivertimas“, – pasakojo su žmona startavęs Antanas Kanopkinas.
Įspūdžiais pasidalijo ir Antano žmona Audra, kuri šiame incidente įžvelgė ir teigiamų dalykų. Ekipažas šia nesėkme papildė savo patirties bagažą.
„Šituo apsivertimu gal net džiaugiamės, nes dabar nebėra tos nežinios, baimės verstis. Jau žinome, ką tai reiškia, kaip tai vyksta. Galėsime drąsiau važiuoti. Pačios varžybos patiko. Važiavome pirmi, tad buvo daug atsakomybės ir susikaupimo siekiant nepaklysti, nes prieš mus nebuvo jokių vėžių, atidarinėjome trasą“, – sakė Audronė Kanopkinienė.
Kur kas labiau nepasisekė kitam „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos nariui, keturračiu „CFORCE 1000“ startavusiam Adomui Gančieriui. Jis antrojo greičio ruožo antrame rate krito nuo motociklo ir susižeidė.
Keturratininkas buvo išvežtas į ligoninę. Incidentą matę žiūrovai pasidžiaugė, kad avarija baigėsi pakankamai laimingai, mat Adomas Gančierius nuo motociklo krito ilgoje ir greitoje atkarpoje.
„Antro greičio ruožo pradžioje padariau navigacinę klaidą, teko daug kur rizikuoti, kad atloščiau laiką. Dėl to neįvertinau saugaus greičio ties viena atkarpa, šiame sporte vadinama „papais“. Ten atėjau apie 100 km/val. greičiu ir gavau iš keturračio galo per užpakalį. Mane patį numetė, o motociklas nusivartė apie 20 metrų nuo manęs.
Kojos juda, rankos juda. Ligoninėje padarė rentgeną, kompiuterinę tomografiją. Lūžo kryžkaulis. Pirmadienį žinosime daugiau apie tai, kiek laiko reikės reabilitacijai. Tačiau daktaras sakė, kad šešios savaitės ir galėsiu lėkti“, – iš ligoninės pranešė Adomas Gančierius.
Tačiau ekipos pasirodymą apkartinusias nesėkmes kompensavo sėkmingas Daliaus Mockapetrio ir Fausto Kučio pasirodymas. Senesnės kartos „CFMOTO ZFORCE 1000“ motobagiu važiavęs ekipažas visą dieną štampavo stabilius kilometrus ir tai juos atvedė ant antrosios vietos laiptelio „Side by Side“ kategorijoje.
Po sėkmingo finišo Dalius Mockapetris teigė, kad šis etapas buvo klastingas, tad ekipažas vengė nereikalingos rizikos, nors aštrių momentų visgi pasitaikė.
„Pirmas greičio ruožas nebuvo toks slidus kaip antrasis. Antrame buvo žiauriai slidu. Bet važiavome, pratinomės. Aišku, šios padangos ledui nėra labai tinkamos, bet ramstėmės ir prisiramstėm. Slidi trasa sulygino visų galimybes, nes galia nebeturėjo tokios įtakos. Taigi, bandėme pavaikyti galinguosius varžovus.
Triukų jokių neturėjome, pasiekėme finišą, bagis sveikas. Su nauju šturmanu darbas vyko tikrai gerai. Didelių klaidų niekur nebuvo. Viena gal tokia neženkli, bet greit susiorientavome, apie 20 metrų ne ten nuvažiavome“, – kalbėjo Dalius Mockapetris.
Prieš šias varžybas „CFMOTO Factory Racing Team“ pranešė apie tai, kad kovo pabaigoje ketina startuoti Afrikoje vyksiančiame Tuarego ralyje.
Komanda patvirtino, kad net ir po „4x4 Perimetre“ patirtų avarijų ekipos planai nesikeičia. Išsigydę kaulų lūžius ir technikos randus komandos nariai į Alžyrą vistiek vyks.