Būtent Dariaus Biesevičiaus prisijungimas prie „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos ir yra viena didžiausių naujienų, teigia komandos vadovas Antanas Kanopkinas.
Tiesa, Darius Biesevičius komandoje turės kiek kitokį vaidmenį nei jam įprastas amplua. Konstruktoriui patikėta vairuotojo vieta „CFMOTO ZFORCE 1000 Sport“ bagyje. Stenogramą jam skaitys Audronė Kanopkinienė. Iki šiol prie bagio vairo sėdėjęs lenktynininkas ir komandos vadovas Antanas Kanopkinas vėl grįš prie ištakų ir sės ant keturračio. Kartu su Adomu Gančieriumi jie startuos „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiais.
„Komanda tęsia savo misiją ir po šių metų esame išsigryninę, kuriuo keliu norime eiti. Pirmos naujienos yra tokios, kad komanda augs. Komandą papildys patyręs lenktynininkas, inžinierius ir Dakaro legenda Darius Biesevičius. Jam perleidžiu bagio vairą. Galbūt pats dar kažkur kažkada ir sėsiu prie bagio vairo, tačiau kitais metais planuoju startuoti keturračiu. Mūsų komandos sąstatas didėja ir keliais papildomais mechanikais bei vienu media žmogumi, kuris filmuos mūsų komandą varžybose. Taigi, komandą sudarys vienuolika, o kai kada net dvylika žmonių“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Antano Kanopkino teigimu, ekipa kitam sezonui turi numačiusi nemažai varžybų. Komandos planuose – startai Lietuvoje ir užsienyje. Antanas Kanopkinas teigia, kad būtent užsienio trasose ekipos lauks didžiausi išbandymai, mat ketinama startuoti maratoninio pobūdžio lenktynėse. Jeigu pandemija vėl nepakoreguos viso pasaulio gyvenimo, „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa suskaičiavo, kad jų laukia daugiau nei trisdešimt lenktyninių dienų.
„Mūsų prioritetas yra „Hispania Rally“ Ispanijoje, kuris vyks vasario pabaigoje. Taip pat ketiname važiuoti į Albanijos ralį, „Rallye Breslau“ varžybas Lenkijoje. Lietuvoje startuosime „Baja“ čempionate ir Enduro sprinte. Sezonas bus išties intensyvus“, – tvirtino komandos vadovas.
Naujame sezone prie ekipos jungiasi ir keletas naujų partnerių. Didžioji jų dalis – užsienio rinkos kompanijos.
„Džiaugiamės, kad prie mūsų jungiasi kompanija „Gates“, kuri gamina variatorių diržus, transportavimo gumas. Tai didžiulis, pasaulinio garso prekės ženklas. Mūsų bendradarbiavimas prasideda būtent nuo diržų. Kartu su „Gates“ sieksime sukurti geriausią diržą „CFMOTO“ technikai. Laukia ilgas ir tolimas kelias, bet tikimės tą padaryti per metus laiko. Kita naujiena – „CVTech“ kompanija, kuri gamina variatorius beveik visiems gamintojams. Jie specialiai mūsų komandai sukūrė variatorių, kurį jau netrukus turėsime pas save dirbtuvėse.
Taip pat pasirašėme sutartį su pačia „Carlisle“ gamykla, kuri mums tieks ITP padangas. Rusijos drabužių gamintojas „Dragonfly“ mus aprūpins kokybiška ir mūsų jau išbandyta apranga. Taip pat džiaugiamės, kad bendradarbiausime su mineraliniu vandeniu „Vytautas“, kurio prireiks norint atgauti jėgas po varginančių dienų trasoje“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.
Antanas Kanopkinas pasakoja, kad nemažai atnaujinimų ir patobulinimų prieš sezoną sulauks ir varžybų technika – bagis ir keturračiai. Apie tai komanda žada pranešti kiek vėliau.