Penktadienį dalyviams teko įveikti kiek daugiau nei keturiasdešimties kilometrų ilgio trasą. Pirmieji į šį išbandymą pajudėjo „Extreme“ klasės dalyviai. Po trijų varžybų dienų jų gretos gerokai išretėjo, tad prie starto stojo maždaug dešimt keturračių.
Kol kas šioje klasėje vis dar dalyvauja ir vienas lietuvis – „Jonelio ATV Pro Service“ komandos narys Mindaugas Lelys. Pagrindinis tautiečio varžovas – rumunas Mihai Concioiu. Tarp šių sportininkų ir šiandien virė atkakli kova, tačiau greitesnis ir vėl buvo Transilvanijos kalnuose užaugęs ir tokiomis bekelėmis dar į mokyklą važinėjęs rumunas. Be to, lietuvį pristabdė ir dar kartą pasikartojusi pusašio problema.
„Crossover“ įskaitoje dalyvių važiuoja kiek daugiau, tačiau ir čia kasdien pasitraukia po kelis sportininkus. Dauguma jų varžybų tęsti nebegali dėl patirtų traumų. Ketvirtadienį dėl incidentų net tris kartus kilo sraigtasparnis, o medikai į ligoninę vienas po kito vežė susižalojusius keturratininkus.
Paaiškėjo ir vieno iš lietuvių – „Pagirinių“ komandos nario Giriaus Čepės patirtos traumos rimtumas. Ligoninėje jis buvo peršviestas rentgenu. Sportininkui lūžo dubens kaulai.
Penktadienį lietuvių desantas patyrė ir dar vieną praradimą. Netoli nuo starto susižalojo „ATVFANAI RACING TEAM“ komandos narys Tomas Kaubrys. Jis virto nuo motociklo ir susižeidė ranką. Riešo traumą patyręs sportininkas varžybų nebetęs. Jis išvežtas į ligoninę, kur paaiškės tikslūs sužalojimai.
Beje, Tomas Kaubrys ir ankstesnėse „Hunt The Wolf“ varžybose taip pat traukėsi iš lenktynių dėl rankos lūžio. Į prizininkų gretas šiemet pretendavęs keturratininkas savo ambicijas sumedžioti Rumunijos vilką turės atidėti kitiems metams.
Tomo Kaubrio virtimą iš arti matęs jo komandos draugas Antanas Kanopkinas pasakojo, jog iš šalies incidentas neatrodė skausmingas. Tačiau netrukus paaiškėjo, kad Tomui Kaubriui jau reikia ne tik ekipos draugų, bet ir medikų pagalbos.
Virtimas buvo labai švelnus, labai gražus. Man atrodė, kad iš viso nieko neatsitiko.
„Toje vietoje, kur Tomas virto, buvo galima važiuoti arba dešiniau, arba kairiau. Tomas nutarė važiuoti dešiniau. Ten buvo užvirtęs medis. Reikėjo paimti šlaitą. Tomas padarė neapdairią klaidą. Gal dėl to, kad tai buvo iškart po starto. Dar pilna adrenalino, emocijų. Tomas pakilo ir virto.
Virtimas buvo labai švelnus, labai gražus. Man atrodė, kad iš viso nieko neatsitiko. Tačiau jis pasakė, kad jam skauda ranką. Mes patraukėme jo motociklą, pabendravome su juo kelias minutes ir nuvažiavome toliau. Jis per raciją pasakė, kad pats išsigelbės. Kiek žinau, kiek sakė komandos narys Mantas, tai Tomo ranka buvo smarkiai patinusi. Nukirpo, nuėmė pirštinę ir nuvežė į ligoninę. Tikiuosi, kad bus tik stiprus sumušimas. Nereikia lūžimų“, – situaciją apibūdino Antanas Kanopkinas.
Tačiau iš ligoninės į bivaką sugrįžęs Tomas Kaubrys gerų naujienų nepranešė. Medikai nustatė, kad ranka lūžusi. Anot sportininko, jis padarė klaidą gaudydamas griūvantį keturratį.
„Gaudžiau motociklą. Bet reikėjo geriau negaudyti, kai jis sveria pusę tonos. Jau antrą kartą. 2015-aisiais metais irgi gaudžiau motociklą, bandžiau griebti už rankenų, dabar irgi. Motociklas kai vertėsi, vairas prispaudė ranką. Medikai sakė, kad kažkas lūžę. Iš nuotraukos nėra labai baisiai, bet tikrai ne skilimas, o lūžis“, – sakė Tomas Kaubrys.
Kiti „ATVFANAI RACING TEAM“ nariai Mindaugas Veiveris ir Paulius Vaišneideris trasą įveikė be didesnių nesklandumų ir sėkmingai finišavo.
Taip pat sėkmingai diena klostėsi ir „MOTORIDER Racing Team“ sportininkui Adomui Gančieriui. Pirmą kartą „Crossover“ įskaitoje važiuojantis elektrėniškis pasakojo, kad šiandien teko gerokai supykti ant varžovų.
Lietuvis ištiesė pagalbos ranką keliems kitų šalių sportininkams, tačiau tuo metu, kai pagalbos prireikė pačiam Adomui, oponentai atsuko nugaras. Į tokį nedraugišką kitų dalyvių gestą lietuvis sureagavo kaip ir pridera – pavijo juos ir braudamasis jiems tiesiog per galvas aplenkė bei paliko toli už savęs.
Prie vieno iš nedraugiškai pasielgusių oponentų po finišo priėjęs elektrėniškis paklausė, kodėl šis taip padarė, tačiau varžovas nieko nepaaiškino ir apsiribojo tik vienu žodžiu – „Sorry“. Taigi, panašu jog visos draugystės ir pagalba kitų šalių dalyviams šiandien baigėsi, mat rytoj laukia penktoji, lemiama „CFMOTO Hunt The Wolf“ diena.
„Vakar užgautas šonas važiuoti netrukdė. Matyt kūnas apšilo, adrenalinas padarė savo ir jokio diskomforto nejaučiau. Nulipus pasistumti motociklą buvo šiek tiek skausmo, bet nieko.
Visa diena buvo gana greita. Gazas, greitis, nestatūs, bet ilgi pakilimai, reikalaujantys jėgos. Buvo keli strigimai ant akmenų, bet nevirtau. Teko panaudoti „gervę“. Tada jau gaudžiau priekyje savęs važiuojančius du lenkus ir dar kažkokius du dalyvius.
Vienoje vietoje jie užstrigo, aš jiems padėjau pervažiuoti, nes ten vienam būtų buvę labai sunku. Nebent su „gerve“ temptis. Tai aš jiems padėjau, o kai per tą vietą reikėjo važiuoti man pačiam, jie atsisėdo ant motociklų ir nuvažiavo. Tada mane pasivijo rumunai du ir Antanas Kanopkinas. Padėjo man, pastūmė.
Aš vėl pradėjau važiuoti, ir toks sportinis pyktis užplūdo ant tų „Renegade“ vairuotojų, kurie man nepadėjo, kad tuomet, kai juos pasivijau, lipau jiems per galvas, pervažiavau per ratus, vienam per plastikus, per priekį. Taip ir pabėgau nuo jų. Pasakiau „dabar jau rūkykit“. Iki pat finišo paskui viskas klojosi gerai. Diena – pasaka“, – emocijomis dalijosi „Polaris Sportsman XP1000“ keturratį vairuojantis Adomas Gančierius.
Kol kas sportininkų galutinės pozicijos šiandien dar nėra aiškios, kadangi organizatoriai dar turės įsitikinti, ar visi dalyviai važiavo pagal maršrutą ir nuo jo nenukrypo daugiau nei leidžiama. Visų dalyvių dar laukia paskutinė varžybų diena – šeštadienis. Tiesa, permainų dalyvių rikiuotėje gali įnešti ir tai, jog „CFMOTO Hunt The Wolf“ varžybose galioja „-1“ dienos taisyklė.
Tai reiškia, kad iš visų varžybų dienų organizatoriai sumuos tik keturių geresnių dienų rezultatus, o blogiausias kažkurią dieną parodytas rezultatas į įskaitą nebus traukiamas.
Būtent dėl šios taisyklės dar daug kas gali keistis, kadangi po vieną geltoną kortelę turintys dalyviai, sėkmingai finišavę rytoj, turės galimybę tos kortelės atsikratyti.
Būtent tokioje situacijoje yra ir lietuviai Antanas Kanopkinas ir Adomas Gančierius.
Abu sportininkai po kortelę užsidirbo varžybų pradžioje, tačiau jei rytoj finišą pasieks sėkmingai, nenusisekusios dienos iš jų rezultatų bus pašalintos.