Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„ConnectPay Racing“ ekipos nuotykiai antroje Dakaro dalyje prasidėjo dar prieš startą

Dakaro ralis persivertė į antrąją pusę. Sekmadienį komandos startavo septintame greičio ruože. Jis buvo išties ilgas ir varginantis, o „ConnectPay Racing“ komandai staigmenos prasidėjo dar prieš startą – netikėtai kaprizus ėmė rodyti jų sunkvežimis „Mamba“, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik Team nuotr.

„ConnectPay Racing“ komandos lenktynininkas Vaidotas Paškevičius sakė, kad poilsio diena Rijade buvo skirta ne tik atgauti jėgas, bet ir peržiūrėti visus svarbiausius jų sunkvežimio mazgus.

Ir nors mechanikai prie „Mamba“ vadinamo sunkvežimio plušo visą dieną, tačiau sekmadienį ekipa patyrė šaltą dušą – prieš septintojo greičio ruožo startą sunkvežimis tiesiog neužsivedė. Komanda skubiai puolė ieškoti gedimo.

„Šiandien dienelė prasidėjo su nuotykiais. Tik išvažiavę iš bivako pajutome vibraciją. Pakeliui iki starto stojome ir pasikeitėme vieną ratą. Vibracija sumažėjo, tai šiek tiek apsidžiaugėme. Atvykę į startą turėjome dar apie 20 minučių. Likus dešimčiai minučių šokome į vidų.

Ir tuomet bandant užvesti variklį paaiškėjo, kad jis nesiveda. Dingo elektra. Turėjome streso. Tomas suskubo nuimti akumuliatoriaus dangtį, aš laksčiau išjunginėjau ir įjunginėjau „masę“. Šiaip ne taip užsivedė. Į starto poziciją atvažiavome likus trims sekundėms iki baudos“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Kaip pasakojo komandos „ConnectPay Racing“ pilotas, greičio ruože „Mamba“ jau tokių kaprizų nedemonstravo, tad ekipažas galėjo susikoncentruoti į vairavimą ir navigavimą. Trijulei tvarkytis su organizatorių pasiūlytomis kliūtimis sekėsi gana gerai. Galiausiai po 400 kilometrų lenktynių lietuviai finišavo 11-oje savo įskaitos vietoje. Komanda išvengė incidentų ar pavojingų situacijų trasoje, nors matė ir sustojusių, ir net avarijas patyrusių sunkvežimių klasės varžovų.

„Važiuodami pasivijome varžovą. Jis kėlė labai daug dulkių, tai ilgai negalėjome rasti saugios vietos jį aplenkti. Vėliau mums pavyko. Apibendrinant tai pirmieji šimtas kilometrų buvo labai sunkūs. Tikėjomės, kad antroje etapo dalyje bus lengviau, tačiau likusi distancija buvo tokia pati varginanti. Daug vandens išgraužų, kabinoje kratėmės kaip traktoriuje važiuojant per suartą lauką. Krūvio gavome labai daug tiek mes, tiek sunkvežimis.

Šiandien matėme du apgadintus sunkvežimius. Vienas jų buvo apsivertęs, bet tęsė varžybas. Kitas prieš finišą jau buvo sustojęs ir nebegalėjo važiuoti. Dar pora sunkvežimių buvome pasiviję, bet labai daug dulkių, bet iki lenkimui tinkamo atstumo negalėjome priartėti“, – kalbėjo „ConnectPay Racing“ pilotas Vaidotas Paškevičius.

Septintojo greičio ruožo dalyviams pasiekus finišą tapo aiški ir galutinė „ConnectPay Racing“ ekipažo pozicija šiandien. Jie septintame greičio ruože liko per žingsnį nuo dešimtuko ir užėmė vienuoliktą vietą. Nuo dešimtosios vietos bendroje sunkvežimių įskaitoje dabar lietuvius skiria 41 minutė, tačiau Vaidotas Paškevičius dar kartą pabrėžė, kad dešimtukas nėra jų tikslas. Pasak komandos piloto, debiutiniame Dakare svarbiausia finišuoti.

Vaidotas Paškevičius tvirtina, kad po šios sunkios dienos ekipos nariai kuo skubiau eis ilsėtis, o mechanikai privalės išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių dar prieš startą ne visai malonius pokštus krėtė jų „Mamba“.

Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas