„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„ConnectPay Racing“ pilotas Vaidotas Paškevičius: „Peilio ašmenimis nevaikščiojome“

Penktadienį Saudo Arabijoje finišavo šeštasis greičio ruožas. Po jo komandos galės kiek atsipūsti ir reabilituoti savo techniką, atlaikiusią pusę maratono, nes rytoj varžybose numatyta poilsio diena. Tačiau prieš poilsio dieną dalyvių laukė tikrai nelengvi išbandymai. Su jais susidūrė ir „ConnectPay Racing“ ekipažas – Vaidotas Paškevičius, Slavomir Volkov ir Tomas Gužauskas, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik Team nuotr.

Šiandien „ConnectPay Racing“ komanda savo demonstruojamu tempu prikaustė mūsų šalies Dakaro gerbėjus prie rezultatų sekimo platformų. Ekipa pirmuosius šimtą kilometrų įveikė būdama dvyliktoje pozicijoje, kiek vėliau prasibrovė į dešimtuką ir buvo pakilusi net iki aštuntosios vietos.

Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius sakė, kad šeštasis greičio ruožas buvo išties įdomus. Lenktynininkas atkreipė dėmesį į tai, kad džiūvant smėliui ženkliai pasikeitė sukibimas ir jo klampumas, todėl kopų įveikimui teko rinktis kiek kitokią vairavimo specifiką.

„Diena tikrai nebloga. Šiandien apie 300 kilometrų buvo tikrai greitų ir apie 60 kilometrų lėtesnių. Kopose važiuoti tapo sunkiau, nes smėlis išsausėjo. Viršūnėse visai sausa, tai reikėjo prieš kertant keterą šiek tiek padidinti greitį, „pabuksuoti“. Tačiau įgūdžiai gerėja, vis labiau jaučiame sunkvežimį. Ekipažas savo darbus atlieka teisingai. Slavomiras veda mus į finišą, Tomas reguliuoja slėgį laiku, nebereikia net nieko sakyti.

Greičio ruožas nebuvo pats lengviausias. Kelio knygoje irgi buvo įdomybių – kur būdavo vienu ar dviem šauktukais pažymėtos vietos, rasdavome lygų kelią. Kur įspėjimų knygoje nebūdavo, laukdavo klastingos vietos. Turėjome keletą pavojingų situacijų, bet laiku pastebėjome reljefą. Spėjome pristabdyti tiek, kad neapgadintume sunkvežimio ir nepakiltume per daug į orą“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius, su komanda šiandien finišavęs 15-as.

Nors ilgą laiką „ConnectPay Racing“ trijulei viskas klojosi kaip iš pypkės, tačiau likus kelioms dešimtims kilometrų iki finišo komanda pramušė savo „Tatra“ sunkvežimio ratą. Šįkart strategija nestoti, o finišuoti iš sistemos nuolat pučiant į ratą orą nepasiteisino, todėl ekipažas nusprendė išbandyti rato keitimo procedūrą dykumoje. Tiesa, tai trijulė yra dariusi per treniruotę prieš Dakaro startą, tačiau „kovos lauke“ su šia užduotimi teko tvarkytis pirmą sykį.

„Kažkur prakirtome ratą, bet nežinome kur. Nepajautėme. Teko stoti pasikeisti, tai praradome kažkokias pozicijas. Tačiau dėl to neišgyvename. Ar būsime šiandien penkiolikti, ar šešiolikti – nesvarbu. Svarbu, kad pirmame dvidešimtuke. Iš paskos mūsų startavo vienas iš greitų lenktynininkų mūsų klasėje Martinas Macikas. Galvojome, kad jis mus greitai pavys, bet net ir tada, kai stojome keisti ratą, jis pravažiavo pro mus gal tik praėjus geroms dviem minutėms nuo mūsų sustojimo.

Tempas mūsų buvo tikrai geras, bet peilio ašmenimis nevaikščiojome. To šiame Dakare tikrai neplanuojame daryti. Pamokas šiandien turėjome teisingas. Kartu su praktikos kilometrais bandysime kilti aukštyn. Su kiekvienu greičio ruožu nerimo dėl navigavimo ar vairavimo subtilybių yra vis mažiau, jaučiamės vis geriau“, – sakė Vaidotas Paškevičius, pridūręs, kad poilsio dieną Dakare išnaudos jėgų atgavimui ir sunkvežimio agregatų patikrinimui.

Po šios dienos „ConnectPay Racing“ ekipa sunkvežimių rikiuotėje klasifikuojama 12-oje vietoje. Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs