Čekai užsikrėtė koronavirusu
Kaip pasakojo L.Kancius, šeštadienio vakarą paaiškėjo, kad abu mechanikai čekai, kurie turėjo rūpintis jo keturračiu Dakare, vykti negalės. Dakaro ralyje čekų komanda, kuri paruošė keturratį raliui, rūpinsis ir keturračio techniniu palaikymu.
„Mūsų situacija įtempta. Vakar 22 val. sužinojome, kad mūsų mechanikai čekai, kuriuos turime du, abu teigiami. Per naktį turėjome didelį iššūkį surasti kažką, suradome naujus. Žiūrėsime, kaip čia seksis. Žinoma, sunku bus įvesti naujus žmones į ritmą, visa tai padaryti per kelias dienas, bet visiems taisyklės vienodos“, – kalbėjo L.Kancius.
Nauji mechanikai surasti Čekijoje.
Paklaustas apie nuotaikas prieš kelionę į Saudo Arabiją, keturratininkas neslėpė, kad Dakaras šiemet tikras iššūkis visiems, streso netrūko visiems.
„Dar vieną egzaminą turime išlaikyti Džidoje, bet tikimės, kad viskas bus gerai“, – apie COVID-19 testą po dviejų karantino dienų Saudo Arabijoje sakė L.Kancius.
Sausio 3 dieną prasidėsiančiame Dakaro ralyje L. Kancius startuos 176-uoju startiniu numeriu. Iš viso keturračių klasėje startuos 28 dalyviai, o L.Kancius yra pirmasis atstovas iš Lietuvos, startuosiantis joje, ir vienas iš dviejų keturratininkų, šiemet važiuosiančių pirmąjį kartą Dakare.
Važinėja seniai
36-erių metų klaipėdietis kiek anksčiau „iGo2Dakar“ pasakojo, kad keturratis jo gyvenime atsirado pakankamai seniai, bet ilgą laiką tai buvo tik aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdas. Ilgainiui atsirado noras savo aistrą adrenalinui ir keturračiams perkelti į aukštesnį lygį ir vyras pradėjo ieškoti, kas Lietuvoje jam galėtų padėti.
Keturračio varžyboms L.Kancius ieškojo ilgai. Galų gale, sutarus dėl keturračio gamybos Čekijoje, teko nuspręsti, koks jis turi būti: kiekvienas elementas gali būti labai skirtingas – pradedant jo patvarumu, kokybe ir įtaka važiavimui, baigiant skirtinga kaina.
„Įsigijau naują „Yamaha Raptor 700“ ir su čeku aptarėme, kokius darbus jam reikės atlikti. Perdaryti ar pakeisti reikėjo labai daug ką: originalaus motociklo liko tik didžioji dalis rėmo ir dalis variklio. Po visų darbų atlikimo jau turėjau progą išbandyti savo keturratį Andalūzijos ralyje. Viskas sekėsi gerai, o profesionaliai lenktynėms ruoštą ir pramogai skirtą keturračius būtų sunku palyginti – važiavimo skirtumai neįtikėtini.
Tiesa, ralyje išaiškėjo šiokių tokių nesklandumų: paskutinę dieną nulūžo kelio knygos tvirtinimo elementas. Finišavęs ten grįžau į Lietuvą, o keturratis – atgal į dirbtuves Čekijoje, kuriose buvo ne tik ištaisyta sulūžusi konstrukcija, bet ir atlikti visi reikalingi mazgų patikrinimai prieš Dakaro ralį“, – savo istoriją tęsė L.Kancius.
Prieš Dakarą ieškoti naujų mechanikų teko ir Vaidotui Žalai.
Gintas Petrus buvo priverstas ieškoti naujo šturmano.