48-oje vietoje finišavęs Vaidotas Žala neslėpė, kad šešios dienos lenktyniavimo jį išsekino.
„Baterijos man jau visai išseko, labai laukiu poilsio dienos. Dabar jau jaučiasi, kad Dakaras įpusėjo. Iš pradžių dar galvojau, kad situacija valdoma, bet kuo toliau, tuo baterijų resursas mažesnis“, – neslėpdamas nuovargio, po penktadienio greičio ruožo kalbėjo V.Žala.
Jo šturmanas Saulius Jurgelėnas pridūrė, kad penktadienio greičio ruožas buvo pats ilgiausias visame šių metų Dakare ir daug sportininkų važiavo kiek įmanoma greičiau – buvo matyti keletas apvirtusių ir netgi sudegusių automobilių.
Benediktas Vanagas penktadienį užėmė 32-ą vietą – jis neišvengė netikėtumų, o per greičio ruožą pradūrė net keturias padangas. Kadangi atsargines ekipažai vežasi tik tris, lietuvis turėjo stabdyti konkurentus ir prašyti paskolinti trūkstamą ratą.
„Buvom apsisprendę būti greiti, bet džentelmeniški. Iš principo, viskas pavyko gana neblogai. Pirmame trečdalyje prakirtom ratą, stojom jį pasikeisti. Toliau vėl viskas vyko pakankamai neblogai, tačiau vienoje vietoje kabinau uolą ir išskridau iš kelio – ten buvo labai akmenuota, pramušėm tris ratus. Smagu, kad kolegos iš Venesuelos sustojo ir paskolino ratą“, – pasakojo B.Vanagas.
Antanas Juknevičius penktadienio etapą baigė 34-oje vietoje. Jis sakė, kad rezultatą vertina gerai, tačiau jis galėjo būti dar geresnis, jeigu ne sugedęs vairo stiprintuvas.
„Po ketvirtadienio gedimo atsidūrėm starto rikiuotės gale, tai turėjom aplenkti 25-30 mašinų. Per kokius 100 kilometrų turėjome išsivalyti sau kelią, o kiekvienas lenkimas yra didelė rizika. Pirmas šimtas kilometrų buvo labai sudėtingas, o po to jau važiavom savo tempu, kol nesugedo vairo stiprintuvas“, – sakė A.Juknevičius.