Dainius Leonavičius: „Važiuojant ant ledo, klaidos kaina yra labai didelė“

Artėjantį savaitgalį vyks Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamos lenktynės ant ledo „Ledo Karalius“. 2015 ir 2016 metais dėl oro sąlygų varžybos nevyko, tačiau 2017-aisiais greičiausi Lietuvos žurnalistai vėl rinksis ant ledo siekdami tapti greičiausiais.
Dainius Leonavičius
Dainius Leonavičius

TV laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius „Ledo Karaliaus“ titulą turi jau 5 metus. 2012, 2013 ir 2014 metais jis jį iškovojo, o pastaruosius porą metų renginiams nevykstant, nebuvo kam to titulo atimti.

Kaip ir realiame gyvenime, važiuojant bendro naudojimo keliais, klaidos kaina yra labai didelė

„Lenktynės ledo karalius skiriasi nuo tradicinio ralio ar žiedinių lenktynių ne vien tuo kad jos vyksta ant slidžių paviršių. Tai unikalios lenktynės tuo, kad kaip ir realiame gyvenime, važiuojant bendro naudojimo keliais, klaidos kaina yra labai didelė. Trasos yra trumpos ir pasitaisyti galimybės kito šanso jau nebėra – padarius vieną klaidą, tavo rezultatas būna labai blogas“, – apie šių varžybų pobūdį pasakojo žurnalistas.

Jis pabrėžė, kad tokios varžybos yra unikali proga pasitobulinti ir pakelti savo vairavimo lygį, juolab kad varžomasi bus trimis skirtingas transmisijos kompuotes turinčiais automobiliais: varomu priekiniais ratais („Nissan LEAF“), užpakaliniais ratais („Nissan Navara“) ir visais keturiais ratais („Nissan Qashqai“).

„Kaip žinia, Lietuvoje daug aikštelių, kur galėtum legaliai tą padaryti netrukdant kitiems eismo dalyviams, nėra daug, tad mes šią progą labai smarkiai išnaudojame“, – džiaugėsi po dviejų metų pertraukos įvyksiančiu renginius D.Leonavičius.

VIDEO: Dainius Leonavičius apie „Ledo Karaliaus“ varžybas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis