„Hoptrans-Club Port by Jr Motorsport“ komandos vairuotojas Dainius Matijošaitis penktadienio vakarą dar negalėjo pasakyti, ar šeštadienį sės prie sportinio automobilio vairo, tačiau įvykusį incidentą vertino ramiai. Bent jau išoriškai toks atrodė.
„Tai eilinis lenktyninis incidentas. Tokių incidentų būna ir treniruotėse, ir kvalifikacijose, ir lenktynėse. Visi mes absoliučiai tokie patys žmonės ir visi mes darome klaidas. Aš kaip sakau, klaidų nedaro tik tie, kas nieko nedaro“, – kalbėjo jis.
Devintą kartą 1000 km lenktynėse startuoti besiruošiantis lenktynininkas teigė nežinantis tikslios avarijos priežasties. Kas iš tiesų nutiko automobiliui, kai jį vairavo Simas Juodviršis, aiškinasi komandos inžinieriai.
„Panašu, kad kelios sekundės prieš (avariją) įvyko techninis gedimas, ką inžinieriai dabar žiūri kompiuteriuose. Įvyko, kas įvyko – tiesiog nesuvaldė automobilio išvažiuodamas iš stabdymo zonos. Panašiai kaip aš pernai, lygiai taip pat ir šiemet, tik ne per lenktynes. Rezultatas – automobilis stipriai apsidaužė į atitvarus“, – D. Matijošaitis prisiminė praėjusiais metais jam nutikusį incidentą, dėl kurio lenktynes teko baigti.
Spėlioti, ar pavyks automobilį sutvarkyti, jis nesiėmė. Sportininko akimis, automobilis yra sutvarkomas, tačiau viskas priklausys nuo turimų atsarginių dalių ir mechanikų pajėgumo. Aišku viena – mechanikų laukia bemiegė naktis.
„Su išvadomis ryte galėsime pakalbėti. Kol kas emocijos ir nuotaikos ganėtinai slogios, ar koks čia tas žodis būtų. Mechanikai, kurie ne vieną mėnesį dirbo prie šios mašinos surinkimo, stovi su ašaromis akyse. Aš pirmą kartą gyvenime mačiau verkiantį mechaniką, kai šis pamato sudaužytą automobilį.
Aš nežinau, kiek komanda turi atsarginių dalių, tačiau kiek mano akys mato, automobilis tikrai yra sutvarkomas. Kadangi rėmas yra nepažeistas, tai jau nusiteikimo ir resursų klausimas. Nėra taip, kad komanda turi atsarginių dalių tik vienam automobiliui – visų dalių yra po kelis komplektus. Tik atsitiko taip, kad abu automobiliai per kvalifikaciją dužo gan stipriai“, – sakė D. Matijošaitis.
Jis su šypsena prisiminė savo mėgstamą posakį – jeigu neužteks komandos turimų atsarginių dalių ar kažkurių tiesiog nebus, reikės bandyti spausti vašką iš kažko. Kol kas lenktynininkas atlieka ne vairuotojo, o psichologo vaidmenį – nuteikinėja mechanikus.
„Jų nuotaikos labai pesimistiškos, bet mano akimis, o automobilių aš pridaužęs per gyvenimą, kaip ir visi daugiau važiuojantys lenktynininkai, viskas yra sutvarkoma“, – nelinksmai, bet optimistiškai kalbėjo D. Matijošaitis.