Taip, Edvinas vairuos tą patį „Hilux“, kurį Benediktas Vanagas 2018 m. pabaigoje pristatė ant Nacionalinės M.Mažvydo bibliotekos laiptų. O 2019 m. sausį finišavo „be penkių sekundžių“ 10-tas. Taigi užėmė 11-tą vietą, kuri iki šiol yra geriausias Lietuvos lenktynininkų pasiekimas Dakare.
Tikrai palankiai susiklostė aplinkybės. 2020 m. pabandę laimę su buvusiu V.Žalos „Hilux“, „vanagiukai“ dabar peršoko iškart keliais laipteliais aukščiau. Akivaizdu, kad pasiekti finišą ir gauti Dakaro medalį jiems – garbės reikalas.
Tačiau lygiai taip pat akivaizdu, kad Edvinas su Aisvydu yra jauni ambicingi žmonės. Jei Aisvydas kuria stebuklus Lietuvos ralio čempionate (šiemet važiavo su Vladu Jurkevičium), tai Edvinas, populiariai tariant, „skuba gyventi“ ir neslepia turintis ambicingų tikslų Dakare. Bet apie tikslus galėsime kalbėti sausio 2 d., kai ekipažas po papildomų COVID-19 testų ir administracinės komisijos formalumų užvažiuos ant startinio podiumo.
O kol kas galime prisiminti, kas sutrukdė Edvinui su Aisvydu pasiekti finišą 2020 m. sausį ir prisiminti vieną svarbią Dakaro ralio taisyklę.
Dėl kokios priežasties Edvinas su Aisvydu 2020 m. pasitraukė iš Dakaro dar prieš poilsio dieną ir pagal kokią taisyklę buvo sugrįžę į Dakarą?
Šį klausimą pateikėme laidos „15min su Dakaru“ metu žiūrovams. O prizą įsteigė aktyvaus laisvalaikio drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvių tinklas Baltijos šalyse Hiatus.lt.
Teisingai į klausimą atsakė tikrai nemažai skaitytojų, o Hiatus.lt dovaną – šveicarišką gertuvę SIGG – laimėjo Nerimantas Einingis. Dovanos mūsų skaitytojus pasieks paštu po Naujųjų metų.
Plačiau apie Dakaro taisykles pasakosime pirmąsias dvi ralio savaites jau nuo sausio 2 d. O dabar tik trumpai priminsime, kad pagal Jokerio taisyklę ekipažai, nepriklausantys elitiniam sąrašui „Priority list“, gali grįžti į „Dakar experience“ įskaitą, jei iki poilsio dienos buvo pasitraukę dėl avarijų ar gedimų.