Dakare – pirmoji auka: žuvo prieš automobilį į trasą puolęs žiūrovas

Dakaro ralis kasmet nusineša bent vieno neatsakingo žiūrovo gyvybę, 2016-aisiais vykstančios 38-osios lenktynės – ne išimtis. Organizatoriai patvirtino, kad septinto greičio ruožo metu žuvo 63-ejų metų amžiaus žiūrovas.
Avarijos vietoje
Avarijos vietoje / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Incidentas įvyko 82-ajame greičio ruožo kilometre. Lenktyninėje trajektorijoje buvusį žiūrovą partrenkė Lionelis Baudas, vairavęs „Mitsubishi Lancer“. Pranešama, kad žiūrovas žuvo vietoje.

Organizatorių pranešime rašoma, kad „automobilis partrenkė 63-ių metų amžiaus vyrą, kuris buvo lenktynių zonoje. Medikai galėjo tik konstatuoti vyro mirtį“.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarijos vietoje
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarijos vietoje

Sportinį automobilį vairavęs lenktynininkas teigė, kad susidūrimo išvengti negalėjo, nes žmogus į kelią žengė paskutinę akimirką.

„Mes iš toli matėme, kad prie kelio stovi žmogus, tačiau kai iki jo liko kelios dešimtys metrų, jis svirduliuodamas puolė į trasą. Dar bandžiau išvengti susidūrimo, tačiau žmogų kliudėme. Iškart sustojome, bet niekuo padėti nebegalėjome. Jis žuvo“, – sakė Lionelis Baudas.

Neatmetama versija, kad Dakaro žiūrovas galėjo būti neblaivus. Tokios kalbos sklido tarp greta avarijos vietos buvusių kitų Dakaro gerbėjų.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarijos vietoje
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarijos vietoje

48-erių metų amžiaus L.Baudas užėmė 52-ą vietą automobilių įskaitoje.

Tai yra pirma mirtis šių metų Dakare ir pirmoji žiūrovo mirtis nuo 2013-ųjų.

Šių metų Dakaro prologe sausio 2-ąją Guo Meiling vairuojamas MINI įsirėžė į žiūrovus, kurių septyni buvo sužeisti, o vieno būklė – kritinė. Po šio incidento prologas buvo nutrauktas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis