Visas Dakaro 2019 naujienas rasite paspaudę čia.
Po nesėkmingos dienos galiausiai duetas išlindo iš kopų ir užfiksavo 51-ą rezultatą. Tačiau tai nėra pati blogiausia šios dramos scenarijaus dalis. Gali būti, kad automobilis turi tokių problemų, kurios neleis toliau lenktyniauti.
„Kai vertėmės, į kažkurį cilindrą pateko daugiau tepalo. Matėme, kokie dūmai ėjo. Kai paskui užvedinėjome variklį, gavosi didesnis spaudimas nei su oru. Ir tas spaudimas, gaunasi, pakelia variklio galvą. Pakėlė tarpinę. Kito varianto nebėra. Atsiranda spaudimas ir dujų kvapas eina iš išsiplėtimo bakelio. Išeitis – nuimti variklio galvas, sudėti naujas tarpines ir bandyti rytoj važiuoti. Kažkokį variantą pasitarsime ir priimsime. Taip važiuoti kaip dabar, tai kažkoks onanizmas gaunasi. Visa diena – šuniui ant uodegos“, – sakė vėlai į bivaką Arekipoje sugrįžęs Antanas Juknevičius.
Po praėjusios nakties mechanikai buvo ramūs, nes patikrino visus svarbiausius mazgus, sutvarkė aušinimą.
Tačiau jei problemos slypi giliau ir jos pasikartos ir ketvirtame greičio ruože, Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio dalyvavimas Dakare pakibs ant plauko.
Ketvirtasis greičio ruožas yra maratoninis, o tai reiškia, kad po jo mechanikai negalės dirbti prie automobilio.
Gedimus šalinti turės patys sportininkai. Jei gedimai bus tokie rimti, kaip vyksta dabar, duetas vargu ar savo rankomis, be mechanikų pagalbos, juos išspręs.
Taigi, ketvirtasis greičio ruožas gali šiai lietuvių komandai būti paskutinis. Žinoma, šiemet dalyviai gali pasinaudoti „Super Rally“ vadinama taisykle ir pasitraukę iš Dakaro į jį grįžti po poilsio dienos. Tačiau vargu, ar Antanas Juknevičius norėtų toliau varžytis su oranžiniu numeriu ant durelių.