Pirmiausiai dėl to, kad netikėtai sugedo Vaidoto Žalos automobilio vairo kolonėlė. Kol mechanikai sprendė šią problemą, į šį uždarą bandymų poligoną dykumoje rinkosi ir „Toyota Gazoo Racing“ komandos pilotai. Jiems iš paskos autobusiukais važiavo ir komandos aptarnaujantis personalas, mechanikai.
Važiuoti smėliu – nelengvas uždavinys. Ypač jei automobilis varomas tik vienu tiltu. Todėl vienas „Toyota Gazoo Racing“ autobusiukų netruko užklimpti.
Nors pro šalį važiavo ir komandos sunkvežimiai, pirmieji į pagalbą Pietų Afrikoje registruotos komandos mechanikams suskubo raudona „Nissan Navara“ važiavę „iGo2Dakar“ vyrai. Pririšo virvę ir ištraukė kolegas.
Pikantiška detalė, sukėlusi visiems daug juoko – autobusiukas užstrigo šalia į smėlį įkasto klozeto. Šioje skurdžioje vietoje tokios egzotikos galima rasti nemažai – aplinkinės palaikės trobelės atrodo labai varganai.
Primename, kad pernai labai panaši situacija susiklostė Bolivijos viršukalnėse, maždaug 4800 m aukštyje. Tuomet, siaučiant pūgai, raudonas „Navara Odisėjas“ iš griovio ištraukė avariją patyrusį boliviečių autobusiuką.
Tokiu būdu lietuviai parodė, kad vienas iš Dakaro principų – kolegiška pagalba. Nes Dakaro ralis, lyginant su Baja lenktynėmis, tai kaip „Eurolygos“ varžybos ir gatvės krepšinis – čia gerokai daugiau džentelmeniškumo.