Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dakaro lyderis N.Al-Attiyah pasipiktinęs: „Audi“ elektromobiliams staiga leista naudoti didesnę galią

Dakare aistros verda ne tik trasoje, bet ir už jos ribų. Atmosferą dar labiau įkaitino organizatorių sprendimas nuo šios dienos, penktojo greičio ruožo „Audi“ elektromobiliams leisti naudoti didesnę galią. Tuo pasipiktino dabartinis varžybų lyderis, „Toyota Gazoo Racing“ pilotas Nasseras Al-Attiyah.
„Audi“ su „RS Q e-tron“
„Audi“ su „RS Q e-tron“ / Gamintojo nuotr.

Visos Dakaro naujienos vienoje vietoje (spauskite čia)

Daugkartinis Dakaro ralio nugalėtojas ir dabartinis lyderis po keturių etapų Nasseras Al-Attiyah pažėrė kritikos varžybų organizatoriams ir FIA Pasaulio ralio reido čempionato komitetui.

Katarietį įsiutino sprendimas nuo penktojo greičio ruožo T1.U kategorijos automobiliams leisti naudoti didesnį galingumą. Būtent šiai klasei priklauso automobilių įskaitoje besivaržanti Carloso Sainzo, Stephane`o Peterhanselio ir Matthiaso Ekstromo trijulė su „Audi“ elektromobiliais.

Sprendime rašoma, kad atsižvelgiant į ankstesnių greičio ruožų rezultatus ir dalyvių pajėgumo analizę buvo nuspręsta „Audi“ leisti naudoti 8 kW daugiau galios ir nustatyti naują 266 kW galingumą.

„Kokia staigmena. Mūsų pagrindiniams oponentams duoti 11 arklio galių daugiau. Ačiū, kad lenktynes nužudėte anksčiau“, – piktinosi Nasseras Al-Attiyah.

Sprendimas dėl „Audi“ galios
Sprendimas dėl „Audi“ galios

Katariečio reakciją į „Audi“ elektromobiliams palankius pakeitimus pakomentavo buvęs Vaidoto Žalos šturmanas, Dakaro enciklopedija vadinamas Saulius Jurgelėnas. Jis paaiškino, kad toks leidimas naudoti didesnę galią T1.U klasės automobiliams nėra netikėtas ir Nassero Al-Attiyah reakcija į tai yra perdėta.

„O kaip jums skamba tai, kad apie peržiūrėjimą buvo svarstyta dar iki Dakaro? Tos pačios „Toyota“ spaudimu buvo įrodinėjama FIA visus metus, kad „Audi“ per greitas automobilis, inicijuotas svorio padidinimas „Audi“ ir galios apribojimas.

Labai nesunku surasti visų pagrindinių komandų vadovų pasisakymus prieš Dakarą, kur visi pasisako maždaug taip: nelengva nustatyti techninius reikalavimus skirtingų technologijų automobiliams, Dakaro pirmos dienos parodys ar nustatyti pajėgumų suvienodinimo reikalavimai yra teisingi. Reglamente numatyta dabar nutikusi situacija. Žiedinėse lenktynėse tokia nuostata jau seniai yra norma. Tokie verkšlenimai yra tik nuolatinė „Toyota“ lenktynininkų būsena. Niekas jiems niekada neįtinka ir nuolat sakoma, kad jie geriausi, nors daugiau nei 20 metų „Toyota“ nepristatė jokių inovacijų, ko nebūtų jau padariusios kitos komandos“, – „Facebook“ diskusijoje rašė S.Jurgelėnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?