Nieko nuostabaus – „Peugeot“ kol kas pirmauja, bendroje įskaitoje užimdama dvi pirmas vietas. Pirmas žengia „Misteris Dakaras“ Stephane'as Peterhanselis, laimėjęs šias varžybas jau 13 kartų.
Pirmą kartą startavęs 1988-aisiais, jis 6 kartus nugalėjo motociklų įskaitoje ir 7 – automobilių. Tarp jų – ir paskutinius du kartus, 2016–2017 m.
Antras šių metų Dakare žengia Carlosas Sainzas, atstovaujantis tai pačiai „Peugeot“ komandai. O toliau rikiuojasi trys „Toyota Gazoo Racing“ komandos automobiliai.
Tačiau pačią pirmą Dakaro dieną, sausio 6-ąją, situacija buvo visai kitokia: po prologo lyderių sąraše pirmavo trys „Toyota“ ekipažai. O prancūzų gamyklinė, dalyvaujanti kol kas paskutiniame savo Dakare, buvo nukritusi žemiau 11 vietos, kurią ir užėmė S.Peterhanselis.
Taip gimė intriga, kuri po antrojo etapo Pisko kopose ėmė silpti, nes į priekį staiga išsiveržė net trys „Peugeot“ ekipažai. Tačiau po trečiojo etapo (Pisko – San Chuan de Markona) „Peugeot“ į priekį vėl praleido dykumų specialistą Nasserą al-Attiyah.
15min paklaustas, ar tai buvo gudrus taktinis manevras – trumpam pastumti į priekį pagrindinį varžovą – Stephane'as Peterhanselis pripažino, kad komanda sugudravo. Nes kitame etape pirmieji kopose turėjo startuoti ne motociklai, o automobiliai. Tai tokiu būdu prancūzai pasinaudojo gera katariečio Nassero al-Attiyah širdimi. Pagudravo, ir varžovas jiems išmynė takelį per smėlį, nes tą dieną motociklininkai startavo vėliau. Tuo „Toyota“ pirmavimas ir baigėsi, „Peugeot“ netrukus šovė į priekį.
Nežinia, ar Misteris Dakaras ir toliau gudrauja, tačiau spaudos konferencijoje dabartinis lyderis S.Peterhanselis tvirtino, kad tikrai nėra tikras dėl pergalės.
„Iki Dakaro pabaigos dar laukia labai daug sudėtingų ruožų, kurie gali viską pakeisti – Fiambala, Belenas (kur lyderiams bus duotas netradicinis startas). O juk ir maratono diena, kai lenktynininkams negalės padėti technikai, gali viską labai sukomplikuoti“, – sakė S.Peterhanselis.
Jis apgailestavo, kad neteko pusės komandos, todėl ir nėra tikras dėl podiumo: smėlynuose įklimpo S.Loebas, o C.Despresas kopose patyrė didelę avariją.