Dakaro ralio greičio ruožo finiše – įspūdingas NATO standartus atitinkantis kemperis „Mercedes Zetros“

Dakaro ralyje galima akis paganyti ne tik į sportinius automobilius ar galingus pikapus su V8 ar V6 varikliais, skrodžiančius kopas. Net ir organizatorių dėmesį patraukė milžiniškas kemperis, ant kurio puikuojasi žemėlapis ir Instagram paskyros adresas: Our way of life – OWOL.
Henkas ir Marja Beentjes keliauja aplink pasaulį įspūdingu kemperiu „Mercedes Zetros“
Henkas ir Marja Beentjes keliauja aplink pasaulį įspūdingu kemperiu „Mercedes Zetros“ / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Visos naujienos – specialioje rubrikoje DAKARAS 2023.

Milžinišku „Mercedes Zetros“ aplink pasaulį nuo 2022 m. kovo keliauja pora iš St.Martino (Šv. Martyno) salos Karibuose. Tai – Henkas ir Marja Beentjesai. Baigę aktyvią darbinę veiklą jie įsigijo itin retą (civilių gyvenime) namą ant ratų ir išvyko, kaip jie patys sako, į Gyvenimo kelionę aplink pasaulį. Panašiai, kaip lietuviškojo „1000 WOW“ projekto autoriai Audrius ir Alma Sutkai.

Kadangi Henko svajonė buvo savomis akimis pamatyti Dakaro ralį, pora taip ir suplanavo savo kelionę, kad sausio pradžioje atsidurtų Saudo Arabijoje.

„Labai patogu taip keliauti, jokios įtampos. Kur nori, ten važiuoji. Sustoji ir stebi Dakaro ralį nuo kemperio stogo“, – džiaugėsi tokiu gyvenimo būdu Henkas.

Visas laidas iš Saudo Arabijos kviečiame žiūrėti čia.

Šis namas ant ratų pagamintas iš labai kokybiškų medžiagų – kaip jachta. Jas n tik malonu liesti, tačiau visa apdaila ir įranga, kaip juokavo Henkas, tarnaus 100 metų. Todėl ir kemperio kaina su visais priedais gana įspūdinga – nuo 450 iki 500 tūkst. EUR.

Plačiau apie poros kelionę – filmuotame reportaže.

VIDEO: Įspūdingas „Mercedes Zetros“ kemperis Dakaro greičio ruožo finiše

Paklaustas, kokio galingumo varklį turi šitas milžinas, Henkas sakė, kad nežino. Tačiau patvirtino, kad ši dyzelinė jėgainė atitinka EURO3 standartą. Tokie patys reikalavimai taikomi ir „Unimog“ (kitas „Mercedes“ karinės pramonės produktas). Tiesa, nors „Unimog“ laikomas pravažumo viršūne, „Zetros“ yra didesnis. Be to, pasak Henko, juo gerokai maloniau važiuoti įprastais keliais.

Jei kas nežino, kodėl EURO3 standartas leidžiamas karinėje pramonėje naudojamiems sunkvežimiams, trumpai paaiškinsiu. Karo metu technika turi važiuoti įpylus į baką net ir aliejaus, ką jau kalbėti apie kokybišką dyzeliną. Todėl naudojamas toks standartas, užtikrinantis mobilumą. Būtent dėl šios priežasties NATO standartus atitinkantis „Zetros“ – labai retas civilių gyvenime.

Paprastai šiame modelyje montuojamas 6 cilindrų vienaeilis variklis su turbina. Darbinis tūris – 12 816 cm3. Tikėtina, kad šiame civilinėms reikmėms skirtame „Zetros“ sumontuotas ekonomiškiausias dyzelis variklis, kurio galia siekia 240 kW. Žemiau galite rasti galingesnių versijų duomenis.

Mercedes Zetros EURO3 varikliai
Mercedes Zetros EURO3 varikliai

Kaip papasakojo Henkas, jie su žmona daugybę metų dirbo, kad galėtų „vietoje senelių namų“ įsigyti tokį kelionėms puikiai pritaikytą namą ant ratų – Zetros/Bliss bendrą kūrinį. Savo profesijos Henkas negali nurodyti, o žmona daugybę metų dirbo nekilnojamo turto prekybos įmonėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų