15min jau rašė, kad, net ASO ir paskelbus, jog Dakaras bus „100 proc. Peru“, dykumų lenktynių likimas nebuvo aiškus iki galo. Peru vyriausybė neva dar svarstė ir galimybę atsisakyti įsipareigojimų. Be to, buvo skelbiama, kad Aplinkos ministerija dar neturi pasitvirtinusi kitų metų biudžeto, o tai neva gali tapti kliūtimi pasirašyti galutinę sutartį su organizatoriais.
Kilo abejonių, ar tikrai Dakaras vyks Peru. O Pietų Amerikos lenktynininkai netgi ėmė rinkti parašus po peticija su prašymu Peru vyriausybei neatšaukti sprendimo. Nes neva dėl to nukentėtų visa autosporto pramonė. Juk ir sutartys su rėmėjais pasirašytos, ir investicijos padarytos. Be to, Peru atsisakymo atveju neva būtų labai nukentėjęs šalies įvaizdis turistų akyse.
Tačiau 15min jau gavo oficialų ASO patvirtinimą, kad su Peru vyriausybe susitarta, Dakaras tikrai vyks būtent šioje šalyje, garsėjančioje gamtos įvairove. Pranešime teigiama, kad Peru vyriausybė, įvertinusi finansinius įsipareigojimus ir valstybės biudžetą, Dakaro ralį laiko nacionalinės svarbos renginiu, todėl pasiruošimo darbai vyksta pagal planą. Savo pritarimą Peru vyriausybė oficialiai išreiškė birželio 28 d.
Kai kurių lenktynininkų nuomone, kilę sunkumai gali būti ženklas, kad Pietų Amerikos valstybės nebenori Dakaro arba yra linkusios derėtis dėl palankesnių finansinių sąlygų.
Lenktynininkas Benediktas Vanagas netgi iškėlė mintį, kad po poros metų ASO Dakaro ralį gali perkelti į Kiniją. Dakare 2019 be Benedikto automobilių klasėje taip pat turėtų važiuoti Vaidotas Žala ir Antanas Juknevičius. Motociklu lenktyniaus vienas stipriausių Lietuvos motokrosininkų Arūnas Gelažninkas.
Apie ketinimus važiuoti Dakare sunkvežimiu yra pranešęs Aurelijus Petraitis.