Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dakaro ralis sportininkų svajonėse: kas sėstų į sunkvežimį, o kas – į vienvietį bagį?

Benediktas Vanagas prie Dakaro sunkvežimio vairo, Saulius Jurgelėnas įsitaisęs bagyje, o Vaidotas Žala – ant motociklo. Taip netradiciškai galėtų atrodyti Dakaro ralis, jei lenktynininkai nuspręstų įgyvendinti kadaise šovusias idėjas.
Vytauto Dranginio Dakaras 2017, Antanas Jukvevičius
Vytauto Dranginio Dakaras 2017 / Vytauto Dranginio nuotr.

Sunkvežimis būtų įdomu

Benediktas Vanagas drauge su „General Financing team Pitlane“ komanda Dakaro ralyje kelerius metus iš eilės sėda prie „Toyota“ visureigio vairo. Taip pat elgiasi ir dauguma Dakaro ralyje metai iš metų startuojančių lietuvių. Tačiau, pavyzdžiui, komandos, vairuojančios per dykumas sunkvežimį, neturime. Tad 15min Gazas pasiteiravo sportininko, galbūt jam kažkada buvo šovusi mintis išbandyti tokio tipo automobilį lenktynėse arba Dakaro ralį įveikti kuo nors kitu.

„Pagrindinė transporto priemonė vis tiek – keturis varančiuosius ratus turintis automobilis, su kuriuo mes ir lenktyniaujame. Apie bagius niekada negalvojau, nes man jie mažiausiai panašūs į automobilius. Dėl to ir „Formulė 1“ nepatinka, nes ten esantys bolidai automobilių neprimena. Tačiau su sunkvežimiu įveikti Dakarą, manyčiau, kada nors tikrai būtų labai įdomu“, – kalbėjo B.Vanagas.

Tiesa, jis akcentavo, kad tai – toli gražu nėra jo svajonė, tačiau išsidavė, jog jau būdamas darželyje svajojo būti „Belaz“ sunkvežimio – milžiniško karjeruose naudojamo savivarčio – vairuotoju.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Benediktas Vanagas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Benediktas Vanagas

Į trasą – po vieną

Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno „Agrorodeo“ ekipažo svajonės, jei taip galima pasakyti, menkesnio kalibro. Plačiai besišypsantis V.Žala išsidavė, jog ne vienerius metus svajojo į dykumų maratoną leistis ne keturiais, o dviem ratais.

„Galvojau, kad būtų labai įdomu įveikti ralį motociklu. Bet tada gavau nuo šeimynos niuksą ir supratau, kad šita mano svajonė liks neįgyvendinta“, – juokėsi 15min redakcijoje sportininkas.

S.Jurgelėnas, 2013 m. Dakaro ralį įveikęs drauge su B.Vanagu, prisipažino, jog kadaise turėjo mintį pasigaminti nedidelį vienvietį bagį ir į smėlynus leistis juo.

„Turėjau tokią mintį ir pralėkti pats vienas, sau pavairuoti, pasišturmanauti. Bet... dabar jau nebesvajoju. Pavažiavęs su Vaidu supratau, kad geriau jau važiuoti su tuo, kas labai gerai vairuoja, ir iš to jausti malonumą, nei kad leistis į avantiūrą“, – šypsojosi pašnekovas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas

Keistų ne „ratus“

Antanas Juknevičius keisti transporto priemonės, su kuria važiuoja ralyje, nenorėtų, tačiau turi ganėtinai ambicingą norą: įveikti visą Pasaulio ralio čempionatą.

„Šiandien esu vienintelis lenktynininkas Baltijos šalyse, įveikęs visą čempionatą, tačiau kasmet važiuodamas po vieną etapą. 2005 m. startavau Tuniso ralyje, vėliau buvo Faraonų ralis, tuomet dar Abu Dabio ralis, Kataro ralis, Maroko, Kazachstano. Žodžiu, visus etapus, bet mes sau galime leisti kasmet važiuoti tik viename etape, mat tai – žiauriai brangu“, – aiškina A.Juknevičius.

Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje — Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis
Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje — Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis

Noras – ne šiaip sau, mat sportininkas įsitikinęs, kad Pasaulio ralio čempionate galėtų pretenduoti į pačias aukščiausias vietas.

„Tą sakiau ir Dariui (Vaičiuliui, šturmanui – red). Po etapo Kazachstane, kadangi jis ilgiausias, gaunami taškai dvigubėja. Tai net mums užėmus 6-ąją vietą galutinėje ralio etapo įskaitoje, galutiniame sąraše, pagal FIA reitingus, pasaulyje aš buvau 20-oje vietoje, o Darius aplenkė net mane – jis įskaitoje 18-oje vietoje“, – kalbėjo sportininkas.

VIDEO: 40-tą kartą vykstantis Dakaro ralis: į trasą grįžusi Peru ir net 4 ekipažai iš Lietuvos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?