Na, jei būti visai tiksliems, popierines knygas gauna ir elitiniai pilotai, bet gali jomis pasinaudoti tik tuo atveju, jei užstrigtų planšetė.
Nuo 2022 m. tokias planšetes vietoje popierinės kelio knygos gaus visi pilotai. O kol kas egzistuoja du kelio knygų tipai: senasis (popierinis) ir naujasis (elektroninis).
Jau po testinio greičio ruožo kilo klausimų
Į „elito“ sąrašą įtraukti, taigi elektronines kelio knygas gavo „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro bei KREDA komanda – Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu. Kiti lietuviai šiame Dakare naudosis popierinėmis kelio knygomis.
Antanas po testinio greičio ruožo, kai pirmą kartą išbandė elektroninę kelio knygą, šiuo įrenginiu pernelyg nesidžiaugė. „Kelias kratosi, o planšetė pritvirtinta stacionariai. Taigi turime reikalų, akys nežino, kur žiūrėti, nes šturmanai buvo pratę kitaip. Be to, reikia dar ir pulteliu naudotis. Todėl akys nežino, kur žiūrėti. Naudojantis tradicine popierine kelio knyga, ji laikoma rankose, taigi juda kartu su žmogaus kūnu“, – aiškino vestibiuliarinio aparato subtilumus KREDA lenktynininkai.
15min žurnalistas matė, kad, pvz., Nani Roma šturmanas naujajame bolide ant planšetės (kelio knygos) uždėjo dvi gumytes, kad akis pagautų reikiamą eilutę.