Kas po ko startuoja
Tradicinė starto procedūra dažniausiai atrodo taip. Pirmieji startuoja motociklai ir keturračiai. Po to – automobiliai ir motobagiai. Paskutiniai į startą pajuda sunkvežimiai. Visi – pagal startinius numerius arba po pergrupavimo, pagal demonstruojamus rezultatus. Tai daroma ir saugumo sumetimais. Kad lėtesnius motociklus pasivytų kuo mažiau sunkvežimių. Nes šie monstrai sukelia ne tik milžiniškus dulkių debesis, bet ir pavaišina akmenų kruša.
Tačiau organizatoriai kartais sugalvoja viską apversti aukštyn kojomis. Pavyzdžiui, jau po kelių greičio ruožų (atsižvelgdami į rezultatus) atlieka mišrų pergrupavimą. Tokiu būdu tarp automobilių starte įsiterpia sunkvežimiai.
Arba surengia mišrų startą, kaip tai nutiko Peru. Pvz., pirmus leidžia automobilius, tokiu būdu supainiodami kortas lyderiui. Nes startuoti absoliučiai pirmam yra sunkiausia – juk nėra jokių vėžių, pagal kurias būtų galima orientuotis.
Visais atvejais apie numatomą starto tvarką ir laiko intervalus tarp startuojančių transporto priemonių organizatoriai paaiškina bendro susirinkimo prieš atidarymo podiumą metu.
Keli įdomesni skaičiai
Laiko tarpas tarp paskutinio startavusio motociklo/keturračio ir pirmojo startuojančio automobilio turi būti ne mažiau kaip 30 min. ir ne daugiau nei 2 val.
Pagal reglamentą, teisėjai kiekvieną vakarą iki 19.30 val. turi paskelbti kitos dienos TOP20 starto laiką.
Automobiliai, nespėję finišuoti iki 22 val., kitą dieną startuoja visiems iš paskos pagal ankstesnės dienos starto eiliškumą. Iki to laiko finišavusių automobilių starto tvarka paskelbiama kas vakarą iki 23 val.