„Jau anksčiau žinojom, kad Dakaras vyks burbule ir kontaktų su išoriniu pasauliu už bivuako ribų turėti negalėsime. Todėl nusprendžiau – papildomos, gal net šiek tiek iš komforto zonos lipti verčiančios treniruotės bus tik į naudą. Dakaras toks nenuspėjamas, kad niekada negali žinoti, kokie iššūkiai pastos kelią ir reikės suktis iš situacijos, pasikinkius reikiamus įgūdžius.
Niekas nežino, o gal prireiks kokį krautuvą pavairuoti? Turiu būti viskam pasiruošęs.“ – užtikrintai teigė lenktynininkas. – „Kol pats neišbandžiau, netikėjau, kad sunkioji technika gali būti ne tik tokia manevringa, bet ir nesudėtingai valdoma, todėl tikrai džiaugiuosi, suteikta galimybe ją išbandyti.“
Atsisėdęs už modernaus „Konecranes“ krautuvo, laukiančio sunkiosios technikos aikštelėje, A.Juknevičius savo kailiu išmėgino keletą sudėtingų manevrų. Pradžioje į viršų ant šakių iškėlė naujojo modelio šakinį krautuvą, o vėliau, sukaupęs reikiamos praktikos, lenktynininkas sugebėjo ore pakeisti jam padangas.
Galiausiai, tai pačiai technikai A.Juknevičius atsilygino nemažu iššūkiu, suteikdamas jai galimybę pademonstruoti tai, kaip ji sugebėtų prisitaikyti prie taip gerai kiekvienam lietuviui pažįstamo žaidimo keliamų standartų. Sunkioji technika puikiai susitvarkė su pasiūlyta provokacija, kai vairuojančio „Linde“ krautuvą A.Juknevičiaus mestas kamuolys tiksliai ir taikliai skrodė tinklelį. Neįprasta treniruotė buvo užbaigta įveiktu kliūčių ruožu, leidusiu aktyvuotis Dakaro lenktynininko turimam techniniam preciziškumui.
„Tokia technika, iš pirmo žvilgsnio, atrodytų skirta tik vienam tikslui, puikiai adaptuojasi prie to, ką su ja nuveikti sugalvoja sėdintis už vairo. Jeigu būtų rengiamas koks nors tokių lenktyninių „žirgų“ įskaitos čempionatas, lėkčiau ir aš pasivaržyti. Vertindamas savo įgūdžius po puikios treniruotės sakyčiau, kad visai neblogas krovikas iš manęs būtų. Eisiu paklausti gal po Dakaro, kai turėsiu daugiau laiko, reikės mano paslaugų, – juokėsi žymus lenktynininkas. – O jei rimtai, tai tokią techniką vairuoti buvo vienas malonumas. Jei tik priims, būtinai atvažiuosiu dar, kelsiu kvalifikaciją.“
ALWARK įmonės, daugiau nei dešimtmetį siūlančios naujos ir naudotos krovos, sandėliavimo, uostų, oro uostų bei komunalinės technikos pardavimo, nuomos, priežiūros, aptarnavimo ir atsarginių dalių tiekimo paslaugas, Julius Urbanavičius džiaugėsi užgimusia partneryste bei teigia, kad Antano azartiškumas ir tikslumas valdant jam neįprastą techniką nustebino net ir įmonės serviso komandą:
„Užduotis parinkome apgalvotai, norėjome, kad Antanas pajaustų bei išbandytų mūsų sunkiosios technikos galimybes. Naujausias „Linde“ gamintojo šakinio krautuvo modelis, su Antano pagalba sėkmingai užkariavo ne tik kliūčių, bet ir krepšinio aikštelę, tačiau daugiausiai įgūdžių ir meistriškumo pareikalavo padangų keitimo ore užduotis. Prieš atliekant užduotis mūsų profesionalaus serviso komanda apmokė Dakaro veteraną technikos valdymo subtilybių ir supažindino su saugumo reikalavimais. Po kelių bandymų buvome nustebinti akiai neįprasto vaizdo, todėl džiaugiamės, kad kartu pavyko šią idėją paversti realybe.“
2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos. Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A.Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.