„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Dakarui ruošiamą „SEAT Leon“ lietuviai kankina naudodami blogus tepalus

Iki „300lakes“ ralio likus mažiau nei savaitei, Dakaro ambicijas puoselėjantys Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas ruošiasi itin aktyviam savaitgaliui: kol Vaidas su broliu Žygimantu kovos dėl ralio įskaitos taškų, Saulius tęs Dakaro varžyboms skirto džipo kankinimą.
„Seat Leon Dakar“
„Seat Leon Dakar“ / Manto Dilio nuotr.

Šiam kilniam darbui į pagalbą vienas geriausių Lietuvos šturmanų pasikvietė automobilio autorių – Darių „Biesą“ Biesevičių. Ekipažas šįkart žada startuoti ralio įskaitoje su tikslu „pasimatuoti“, kiek šis, kiek kitokioms lenktynėms skirtas bolidas, gali konkuruoti su itin greitais „Mitsubishi“.

Perfrazuojant 10 Dievo įsakymų, savaitgalį reikia švęsti. Šį mes pašvęsime Zarasų ir Visagino rajono žvyrkeliams

„Perfrazuojant 10 Dievo įsakymų, savaitgalį reikia švęsti. Šį mes pašvęsime Zarasų ir Visagino rajono žvyrkeliams. Šis mūsų startas yra daugiau testas nei startas. Ne paslaptis, jog po kapotu turime lietuviams iki kaulų smegenų pažįstamą 1,9 TDI variklį, kuris „koviniu“ režimu susuko jau daugiau nei keturis tūkstančius kilometrų, tad jei pamatysite mus ištempiamus „ant buksyro“, reiškia, testas pavyko ir radome ribą, kiek atlaiko standartinis motoras”, – pasakoja Saulius. 

Saulius Jurgelėnas
Saulius Jurgelėnas

Prie vairo pasodinti Lietuvos mechanikų tėvu vadinamą „Biesą“ komanda nusprendė neatsitiktinai. „Kuo daugiau ten sėdės Darius, tuo daugiau informacijos jis surinks apie automobilio valdymo savybes ir kitus parametrus. Vaidotas gali stengtis iš paskutiniųjų papasakoti, kas vyksta ir ką reiktų tobulinti automobilio reguliavime, tačiau pajausti „nuosava sėdyne“ visada bus aiškiau“, – tęsia šturmanas.  

Pakalbintas pats prieniškis sako, jog kol kas yra patenkintas automobilio važiuoklės darbu bei konstrukciniais sprendimais ir vienintelė vieta, dėl kurios verta nerimauti, tai būtent variklis. Šis agregatas jau ketvirtasis, kuriam tenka garbė patūnoti po Lietuvoje sukonstruoto monstro variklio gaubtu – komanda tiesioginiu būdu bando variklius „nukankinti“, ieškodami kantrybės ribos. 

Darius Biesevičius
Darius Biesevičius

„Dakaras, o tai yra šio automobilio tikslas, pats iš savęs kankina techniką ir mes tikrai nesugeneruosim tokių sąlygų nei Lietuvoje, nei Europoje, todėl naudojam blogus tepalus, visokius nepriteklius, kad matytume, kiek iš tiesų gali senas variklis, bei tikimės, jog visiškai naujai surinktas ir kruopščiai prižiūrimas agregatas sugebės atlaikyti dykumų maratoną”, – pasakoja D. Biesevičius.

Prie „300 lakes rally“ ralio starto stoti planuoja daugiau nei 80 automobilių, tad Darius su Sauliumi kovą dėl rezultatų palieka Vaidotui, o patys netgi savotiškai džiaugiasi, jog turbūt teks važiuoti jau išmuštais kelio ruožais: „Sunku treniruotėse, lengva mūšyje“, – toks šio ekipažo moto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų