Komandos lenktynininkė Ernesta Globytė 15min papasakojo, kad GSR įsigijo visiškai naują automobilį gamykloje Didžiojoje Britanijoje:
„Mano pažintis su šios gražuolės prosenele senute G50 buvo labai įspūdinga ir pilna tik gerų įspūdžių, todėl įsimylėti iš naujo, šią jaunesnę versiją nebuvo sudėtinga .
Lapkričio pabaigoje su gamykla susiderinome komplektaciją, sukirtome rankomis, užsakėme. Naujo automobilio gamyba užtrunka apie 3-4 mėn, todėl nelabai kam viešinau šį sprendimą, norėjau sulaukti, kol Ginetta jau bus pas mus, ir tik tuomet apie tai paskelbti“.
Kodėl nevažiuos TCR?
Pastebima tendencija, kad susidomėjimas sąlygiškai nebrangiais TCR klasės automobiliais mažėja, daugybė komandų žvalgosi į GT diviziono automobilius. Kodėl GSR atsisakė savo TCR – VW Golf?
„Negaliu sakyti, kad atsisakėme TCR. Tiesiog su TCR automobiliais praleidau beveik 6 metus, tai labai geras, greitas ir patvarus automobilis, bet atėjo metas kažką keisti. Kadangi mano turėtą TCR pavyko parduoti labai greitai, be jokių skelbimų ir laukimų, teko gan greitai apsispręsti koks tas sekantis žingsnis bus – likti prie TCR (tik naujesnės kartos) ar eiti į kardinaliai kitą klasę. Kadangi norėjosi naujų iššūkių, nusprendėme pirkti GT4 specifikacijos automobilį“, – paaiškino Ernesta Globytė.
Komanda svarstė visų GT4 gamintojų variantus, dėliojo pliusus ir minusus, svėrė kainos, kokybės ir „sudėtų “ daiktų santykį, gamyklos komunikaciją su klientu iškilus problemoms ar klausimams.
„Kadangi esam ta komanda, kuriai nėra svarbu prekinis ženklas, o svarbiau techniniai, konstrukciniai dalykai, nusprendėme labiau pasigilinti į Ginettą. Nuskridome į gamyklą, apžiūrėjome, įsigilinome, išbandėme ir abejonių nebeliko“, – džiaugiasi pirkiniu lenktynininkė.
Kur startuos
Pirminis komandos planas – startuoti „Creventic“ serijoje (24h series), etapuose Spa ir Barselonoje. O kitus etapus rinksis pagal vairuotojų norus ir galimybes.
„Norėtųsi dalyvauti kuo daugiau etapų. Tad su vairuotojais kalbamės ir dėl vieno kito BEC 6h (Baltijos čempionato) etapo. Kadangi tai naujas automobilis, viskas kardinaliai kitaip, lyginant su TCR. Tai vėl tampa įdomu pabandyti pavažiuoti ir mūsų trasose, pasižiūrėti, kaip gaunasi ir ar galime važiuoti greičiau nei su senuoju automobiliu“, – intrigavo Ernesta.
Kodėl vadina Žana?
Kodėl Ernesta naują komandos automobilį iš karto pakrikštijo Žana? Pasirodo, kad pirmąją Ginetta komanda parsivežė prieš 10 metų. Pavadinimas skambėjo neįprastai ausiai. Todėl vis visi kaip nors ją „pravardžiuodavo“. Vieni vadindavo Džiuljeta, kiti Žaneta, ir panašiai. Todėl Ernesta naują „Ginettą“ kažkaip nejučiom pradėjo vadinti trumpiniu – Žana.
Gamintojo puslapyje skelbiama, kad Ginetta G56 GT4 turi 6,2 l, V8 variklį, išvystantį apie 500 AG. Maksimalus greitis – apie 265 km/val.
Ginetta gaminama nuo 1958 m. Taigi daugiau nei 60 metų gamina sportinius automobilius Jungtinėje Karalystėje ir dalyvauja lenktyninėse serijose visame pasaulyje.
„Ginetta“ sėkmės sulaukusius sportinius modelius, įskaitant „Ginetta G55“.
Automobiliai gaminami modernioje gamykloje Jorkšyre, kurią 2007 m. atidarė legendinis lenktynininkas Damonas Hillas.
Dabar „Ginetta“, kurioje dirba vieni ryškiausių Didžiosios Britanijos inžinierių talentų, gamina kėbulinius G40, G55, G58 ir Le Mano prototipus – LMP1 automobilius.