B. Vanago jau laukia naujasis šturmanas lenkas Sebastianas Rozwadowskis, technikų komanda, varžyboms paruoštas „Toyota Hilux“ bolidas ir būrys grėsmingų varžovų, tarp kurių yra ir šių metų Dakaro ralio čempionas Nasseras Al-Attiayah.
Per tris dienas B. Vanagas ir S. Rozwadowskis įveiks penkis greičio ruožus. Penktadienį (06.26) „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komanda startuos 11 kilometrų įžanginiame prologe. Šeštadienį (06.27) turės du kartus įveikti 101 kilometro San Lorenzo greičio ruožą. Sekmadieniui (06.28) numatytos lenktynės vakarykšte trasa priešinga kryptimi, kurią ekipažai taip pat įveiks po du kartus (Codroipo greičio ruožas).
Pirmuosius keturis pasaulio taurės etapus Rusijoje, Jungtiniuose Arabų Emiratuose, Katare ir Egipte praleidęs bei lyderių pasivyti bendroje įskaitoje negalėsiantis B. Vanagas „Italian Baja“ ralio maratone kelia specifinius tikslus – rasti bendrą kalbą su naujuoju šturmanu bei grįžti į sportinę formą.
– Benediktai, kodėl pirmajam startui Pasaulio ralio maratonų taurėje pasirinkote Italijos etapą?
– Apsispręsti nebuvo sudėtinga. Tai pirmasis etapas, kuriame dalyvauti leido medikai. Lenktynės Italijoje pasižymi didele konkurencija. Trasos greitos ir techniškai sudėtingos. Kitais metais norėčiau startuoti visoje pasaulio taurės lenktynių serijoje. Dabar bus galimybė pažinti šių lenktynių specifiką tam, kad kitais metais čia galėtume siekti maksimalaus rezultato.
– Į „Italian Baja“ lenktynes vykstate po ilgos pertraukos, riešo traumos, jums kelio knygą skaitys naujas šturmanas. Ar ne per daug naujovių vienam kartui?
– Niekada neieškojom lengvo pasivaikščiojimo. Iki Dakaro liko tik pusė metų. Norint gerai jam pasiruošti, reikia nuveikti daug darbo. Būdami su Dakaro lyderiais aiškiai matysime dabartinį mūsų greitį bei kur turėtume būti.
Riešo tema jau stipriai išeksploatuota. Neturiu pasirinkimo, turėsime padaryti, kad jis veiktų. Nepalenktyniavus tris savaites jauti greičio skirtumą. Aš nelenktyniavau pusę metų. Tikiu, kad į greitį grįšiu gana greitai. Vienas svarbiausių komandos prioritetų – susidirbti su nauju šturmanu. Naujas ne tik žmogus šalia. Ekipaže bendrausime anglų kalba. Nors klasikinio ralio varžybose angliška stenograma naudojuosi jau beveik 10 metų, čia teks pereiti iš rusų kalbos, kuria bendravau su Andrėjumi.
– Su geriausiais pasaulio pilotais varžytis pradėsite nuo penktojo etapo. Kokius tikslus keliate?
– Mes visada važiuojame lenktyniauti bei daryti geriausia, ką galime. Žvelgiant į dabartines aplinkybes būtų neišmintinga atakuoti. Su šturmanu turime rasti bendrą kalbą, grįžti į greitį. Tikslas – gerai pasiruošti Dakarui.
– Kuriuose dar Pasaulio ralio maratonų taurės etapuose išvysime jūsų ekipažą?
– Komanda rugpjūčio pabaigoje suplanavusi startą Lenkijoje – „Baja Poland“. Iki ir po to turėsiu eilę kitų lenktynių. Neatmetu galimybės pasirodyti priešpaskutiniame pasaulio taurės etape Maroke. Ten paskutinius testus prieš Dakarą atlieka visos gamyklinės komandos. Sprendimus kur dalyvauti priimame ir atsižvelgdami į mūsų finansines galimybes. Paskutiniu metu mūsų greitis didėjo labiau nei biudžetas. Tai kiek neramina.
Po keturių Pasaulio ralio maratonų taurės etapų pirmauja rusas Vladimiras Vasiljevas. Antroje vietoje – grėsmingai prie pirmosios artėjantis Dakaro nugalėtojas katarietis Nasseras Al Attyah, trečias – Yazeedas Al-Rajhi iš Saudo Arabijos.
„Italian Baja“ etapo tvarkaraštis:
Birželio 25 diena (ketvirtadienis) – oficialūs testai prieš lenktynes;
Birželio 26 diena (penktadienis) – techninė ir administracinė komisija; prologas (11 km);
Birželio 27 diena (šeštadienis) – San Lorenzo greičio ruožas (101 km); kartojamas San Lorenzo greičio ruožas (101 km);
Birželio 28 diena (sekmadienis) – Codroipo greičio ruožas (101 km); kartojamas Codroipo greičio ruožas (101 km).