Vienas iš Lietuvoje viešinčių „Red Bull Racing“ komandos darbuotojų prasitarė, jog šis bolidas buvo vairuojamas paties Davido Coulthardo dar 2005 metų čempionate. Tiesa, „Red Bull Speed Avenue“ renginiams jis naudojamas su praeitų metų aerodinamikos paketu.
Davidas Coulthardas 2005 metų čempionate |
Šiame bolide sumontuotas ne „Renault“, o „Cosworth“ pagamintas V10 variklis. Pasak inžinieriaus, „Renault“ reikalauja, kad prie bolido su jų variklio telemetrijos duomenų dirbtų bent septyni inžinieriai. Prie „Cosworth“ agregato pakanka vieno.
Šio dešimties cilindrų „Cosworth“ variklio sūkiai ir maksimali galia yra sumažinti iki 16000 aps/min ir 700 Ag. Komanda taip tikisi apsaugoti agregatą nuo perkaitimo ir techninių problemų.
Pasak jo, planuojama, kad Davidas Coulthardas Vilniaus konstitucijos prospektu nuvažiuos 36 kilometrus, tiesiosiose pabandys važiuoti apie 280 km/h greičiu ir atliks pora suktukų. Į jo pilotuojamo bolido baką bus pripilta 50 litrų specialaus kuro, o po pasirodymo jis turėtų būti tuščias. Taigi, Davido bolidui reikės beveik vieno litro kuro vienam kilometrui nuvažiuoti.
Ant šio bolido sumontuotos tokios pat padangos, kokios naudojamos šių metų čempionate. Ar komanda atsivežė lietui skirtas padangas nežinome, bet jų gali prireikti.
Beje, įvairiose Vilniaus vietose demonstruojamo bolido vairas nėra toks, kokį naudos Davidas Coulthardas. Eksponuojant ir transportuojant naudojamas gerokai paprastesnis vairas, mat kažkuriame iš anksčiau vykusių renginių tikras vairas buvo pavogtas, o „Red Bull Racing“ komanda neteko apie 100 tūkst. lt. Būtent tiek kainuoja vienas tikras Formulės 1 vairas.