Viena iš šių metų naujovių taisyklėse – 100 kg kuro limitas lenktynėms. Artėjant pirmosioms sezono varžyboms Australijoje ne kartą buvo diskutuota apie tai, ar komandoms ir sportininkams pavyks sėkmingai taupyti degalus ir ar apskritai jų užteks iki finišo.
FIA atstovas ir F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas įspėjo, kad bet kuris pilotas, peržengęs 100 kg degalų ribą, po lenktynių bus diskvalifikuotas.
„100 kg yra maksimumas. Jei jie viršys limitą – nebus jokios tolerancijos. Esame užtikrinti matuoklio tikslumu. Viskas bus nuolat stebima, taip pat ir informacija, kurią gausime iš purkštukų. Visa tai bus daroma tam, kad nebūtų didelės paklaidos. Sprendžiant iš to, ką jau matėme, to neturėtų būti“, – pareiškė F-1 lenktynių direktorius C.Whitingas.
C.Whitingas pridūrė, kad yra įsitikinęs, jog naujieji matuokliai veiks gerai. Tačiau jeigu iškiltų kokių problemų, federacija bus tam pasiruošusi.
„Nuo pat pradžių bus aišku, jutiklis dirbs ar ne. Jis bus arba itin geros būklės arba ne. Tad bus nesunku nustatyti, ar jis yra tinkamas naudoti. Stebėsime juos visų lenktynių metu. Pastebėjus, kad iškilo kokių nors problemų, imsimės atitinkamų veiksmų. Pavyzdžiui – žinosime kiek buvo sunaudota degalų 24-ame rate. Nuo tada prasidės mūsų nauji paskaičiavimai. Tad esame tam pasiruošę“, – pasakojo C.Whitingas.
C.Whitingas pridūrė, kad lenktynių metu pastebėjus, jog sportininkas sunaudojo daugiau degalų nei leidžiama, federacija pilotą nubaus tik po varžybų, prieš tai detaliai patikrinus bolidą.
„Ne, nemanau, kad lenktynių metu viską tiksliai žinosime. Turės būti atliktas patikrinimas. Tai niekuo nesiskirs nuo kitų bolido patikrinimų. Visa tai gali užtrukti iki dviejų su puse valandos. Jei po patikrinimų bus nustatyta nusižengimų taisyklėms – grės diskvalifikacija“, – teigė vadovas.