Tiesa, D.Jocius ir D.Zvicevičius finaliniam etapui daug laiko pasiruošti neturėjo ir į sportinį „Mitsubishi Lancer EVO IX“ sėdo tik ketvirtadienį. Nepaisant to, ekipažas jaučiasi pasiruošęs artėjančiam startui ir penktadienį jau važinėjosi greičio ruožais užsirašydami jų stenogramas.
Greičio ruožai labai techniški, siauri, daug tramplinų, daug užsirašymo stenogramoje.
„Druskininkų raliui ruošiamės ne tik morališkai, bet ir techniškai. Sportinio automobilio paruošimas vėlavo dėl vėluojančių detalių, todėl tik ketvirtadienį teko skirti jo testavimui ir reguliavimui.
Visas ketvirtadienis praėjo sėkmingai, todėl šiandien galėjome ramia galva susirašyti kelią ir jo stenogramą Druskininkų ir Lazdijų apylinkėse. Greičio ruožai labai techniški, siauri, daug tramplinų, daug užsirašymo stenogramoje“, – po „dopų“ užsirašymo kalbėjo D.Jocius.
Sportininkas tikina, kad paskutinis Lietuvos ralio čempionato etapas patiks ir žiūrovams, mat techniški greičio ruožai pilni įdomių vietų stebėjimui.
„Peržvelgęs organizatorių siūlomas stebėjimo vietas galiu drąsiai teigti, kad jos tikrai paliks įspūdžių. Bet jei tektų žiūrėti varžybas kažkur kitur, nemanau, kad Druskininkų keliai leis nusivilti reginiu. Kaip ir visada žiūrovams linkiu neprarasti budrumo, klausyti teisėjų nurodymų, saugoti save ir artimuosius. Lenktynininkams linkiu išlaikyti pusiausvyrą ir saugiai finišuoti.
Naktiniai greičio ruožai, tiksliau sakant paskutinis „dopas“, bus tūrbūt pats pavojingiausias šiais metais. Ten pilna ilgų tiesiųjų siauruose miško keliukuose, kurie apaugę medžiais.
Turbūt jame ir išsispręs čempionų vardai. Tas greičio ruožas parodys, kas kiek gali sau leisti rizikuoti. Ar mums rizikuoti paskutiniame greičio ruože, priklausys nuo visos dienos rezultatų.