Dėl COVID-19 – rokiruotės Dakare: „Overdrive Toyota“ komanda keičia vairuotoją

Dakaro ralyje startuosianti „Overdrive Toyota“ komanda priversta paskutinę minutę keisti vieno iš ekipažų sudėtį, kadangi prieš skrydį į Džedą teigiamo testo atsakymo sulaukė Erikas van Loonas.
„Overdrive Toyota“
„Overdrive Toyota“ / „Overdrive Toyota“ nuotr.

Teigiamo koronaviruso testo atsakymo sulaukęs Erikas van Loonas priverstas atšaukti savo dalyvavimą Dakaro maratone. „Overdrive Toyota“ ekipos pilotui tai būtų buvęs tryliktasis startas šiose lenktynėse.

„Viskas buvo paruošta išvykimui. Antradienį ryte turėjau išskristi į Džedą. „Overdrive“ komanda jau buvo viską paruošusi, turėjome lenktyniauti visiškai nauju „Toyota Hilux T1+“ automobiliu. Tačiau tuomet gavau žinią, kad sergu koronavirusu. Nejaučiu jokių simptomų, todėl tokia naujiena buvo kaip perkūnas iš giedro dangaus“, – skelbė Erikas van Loonas.

„Overdrive Toyota“ komanda buvo priversta griebtis plano B, kadangi reikėjo pretendento į Eriko Van Loono vietą. Trečiadienį pranešta, kad pastarojo poziciją prie vairo užims Bernhard ten Brinke.

„Dėl netikėtai teigiamo Eriko van Loono testo gavau progą lenktyniauti „Overdrive“ komandoje. Mano pasiruošimas šių metų Dakarui yra visiškai minimalus, tačiau aš atiduosiu save visu šimtu procentų, kad man ir šturmanui Sebastienui Delaunay šis maratonas būtų sėkmingas. Ačiū komandai už šią galimybę, o Erikui van Loonui linkiu visko, kas geriausia“, – skelbė Bernhardas ten Brinke.

VIDEO: Vaidotas Žala, vos sulaukęs COVID-19 testo atsakymo, ieškos kirpėjo
VIDEO: Antanas Juknevičius po testinio greičio ruožo parodė „subombarduotą“ automobilio apsaugą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis